Motobecane & Kaptein informatie site pantin.nl

(web)winkels, informatiesites en meer..
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Motobecane & Kaptein informatie site pantin.nl

Ongelezen bericht door Harrie » 16 apr 2016, 00:26

Franky schreef:De site is trouwens echt verbluffend snel Henk! Vandaag even op mijn werk de site geopend om mijn technische collega's even wat moois te laten zien. De internet verbinding bij mij op het werk is tenenkrommend traag. Maar de site is meteen geopend! Plaatjes laden duurt uiteraard even, maar dat is logisch.
Hallo Franky,
Die snelheid is logisch. Ik werk met schone compacte code en met veel kleine bestanden. Ik gebruik hiervoor de Bluefish editor onder Linux. De bestanden zijn ook niet groot en dat scheelt allemaal. Wat je niet nodig hebt hoef je niet te laden. Eigenlijk gewoon met de technieken die er al waren toen we nog trage modems en een inbelverbinding hadden. Die hele website kost minder geheugen dan 3 foto's van mijn fotocamera. Nog een voorbeeld het grootste bestand is een handleiding in pdf-formaat van 1,6 MB Het originele Word-bestand is 35MB. Old school dus.
H.

Mobygek
Berichten: 1378
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:11
Woonplaats: Leeuwarden
Locatie: Drachten (Friesland)

Re: Motobecane & Kaptein informatie site pantin.nl

Ongelezen bericht door Mobygek » 17 apr 2016, 00:34

Een hele mooie site, mooi gedaan.

Vrgr gerard

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Motobecane & Kaptein informatie site pantin.nl

Ongelezen bericht door Harrie » 17 apr 2016, 09:26

Hallo Gerards,
Bedankt voor het compliment.
Mocht Je ooit ergens tegen een slimme herstel truc of nieuw onderdeel aan lopen laat me het weten, dan vermeld ik het op de website.
Uiteraard met jouw naam erbij.
H.

Plaats reactie