Interessante Websites

(web)winkels, informatiesites en meer..
azureus
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mei 2012, 17:20

Interessante Websites

Ongelezen bericht door azureus » 12 sep 2014, 21:22

Interessante web sites,la mobylette.net , macadam 2 roue en terrot club france . Laatste is zeer interessant voor velgen en spaken
Mvg

Azureus


Aanpassing:
Verplaatst naar Adressen en links
Harrie

Gebruikersavatar
mobydilz
Berichten: 1860
Lid geworden op: 15 jan 2013, 12:40
Locatie: zaltbommel

Re: Interessante Websites

Ongelezen bericht door mobydilz » 11 feb 2015, 20:46

Kreeg in een reactie van een Tobec-er de volgende verwijzing van een nogal internationaal
georienteerde club:
http://www.hardgravity.pwp.blueyonder.c ... ped/p1.htm

Of het echt nieuw is weet ik niet, maar kijk maar eens, er is ook Kaptain (sic) te vinden

groet mobydilz

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Interessante Websites

Ongelezen bericht door Harrie » 11 feb 2015, 22:50

Hallo MobyDilz,
Leuke site met veel folders. Gelukkig heb ik hier geen folders op voorraad (alleen enkele die ik echt leuk vond om te hebben.)
Je bent wel gek als je 30 Euro betaald voor een origineel exemplaar.; het gaat bij mij om de informatie die er in staat. Ik heb nooit meer dan 10 Euro betaald voor een mooie originele folder. Jammer alleen voor folderhandelaars, die stevige concurrentie ondervinden van Internet. :P
Harrie

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Interessante Websites

Ongelezen bericht door MobyJoost » 12 feb 2015, 01:12

Hardgravity is een lid van het Britse forum. Na een discussie op dit forum, over handelaren, die digitale kopieën van op het net gratis verkrijgbaar materiaal verkopen, heeft hij deze site opgezet. Veel materiaal komt van TobecOnline (het Motobécane materiaal) en de rest van forumleden. Goed initiatief.

Plaats reactie