Vehikel 14&15 december, ijsselhallen zwolle

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
sleurhut
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 okt 2013, 19:55

Vehikel 14&15 december, ijsselhallen zwolle

Ongelezen bericht door sleurhut » 07 dec 2013, 22:41

hallo Allemaal,

Zijn er nog mensen die maar Vehikel gaan dit jaar in Zwolle? Kon vorig jaar niet omdat ik moest werken. Wil dit jaar wel.

Weet iemand of er nog mobylette stands zijn?

Mocht iemand mee willen rijden, we rijden met waarschijnlijk 3 oldtimers vanaf hengelo OV naar zwolle toe, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Vehikel 14&15 december, ijsselhallen zwolle

Ongelezen bericht door Harrie » 19 dec 2013, 20:39

Nog iemand naar de Vehikel in Zwolle geweest en zo ja heb je iets op het gebied van mobylette kunnen vinden?
Harrie

sleurhut
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 okt 2013, 19:55

Re: Vehikel 14&15 december, ijsselhallen zwolle

Ongelezen bericht door sleurhut » 19 dec 2013, 22:47

Ben er geweest, niet vreselijk veel spul gezien. Is helaas voornamelijk een gereedschapsbeurs geworden.

Ik heb een cilinderkopje gevonden rond model, een oude vierkante cilinder die bij thuiskomst schroot bleek te zijn. De hardchromen wand bevatte wat bobbeltjes wat niet meer goed ging komen, leuk als een dremel cilindertje om cilindertuning bij te oefenen. nieuw setje contactpunten, een condensator en een koplampglaasje gevonden voor een av44.

Daarnaast was er nog een AV92 in het groen met de extra tussenbak zonder kenteken voor weinig. Heb er spijt van dat ik hem niet mee heb genomen, mocht iemand weten wie dit is graag mailen ;) .

Plaats reactie