Lommel 13 maart 2016

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Lommel 13 maart 2016

Ongelezen bericht door Harrie » 27 feb 2016, 13:42

Binnenkort is het weer zover: de brommerbeurs in Lommel. Voor mij een thuiswedstrijd als ex-werknemer van de EMGO.
De Emgo was een gloeilampenfabriek van Philips.
Polle zal er wel staan en nog wat anderen - soms Fransen - met mobylette-spullen.
Mooie aftrap van het toerseizoen. De komende twee maanden staan bij mij sowieso in het teken van de komende toertochten
en het afsluiten van enkele lopende projecten, die nagenoeg afgerond zijn.
Het belooft een spannend jaar te worden.
Harrie

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Lommel 13 maart 2016

Ongelezen bericht door Harrie » 05 mar 2016, 14:09

De beurs in Lommel belooft voor mobylette-liefhebbers meer dan interessant te worden.
Vandaag hoorde ik dat de gebroeders van Gestel uit Eindhoven er ook staan met een stand.
Nou dat belooft veel goeds. Dus niet zeuren, maar gewoon met een paar vrienden in de auto stappen en gaan scoren.
Ik ga er ook naar toe, voornamelijk voor de gezelligheid en ook omdat ik met bepaald mensen afspraken heb over het ruilen van onderdelen.
Groet,
Harrie

bessels
Berichten: 163
Lid geworden op: 06 feb 2011, 22:15
Woonplaats: Ugchelen Nederland
Locatie: ugchelen [apeldoorn]

Re: Lommel 13 maart 2016

Ongelezen bericht door bessels » 11 mar 2016, 12:43

beste forum leden.
Ga a s zondag naar de beurs in Lommel en moet nog wat afhalen bij polle,als er iemand is die nog wat van hem nodig heeft[niet te groot] kan ik dat voor jullie wel meenemen ,maar moet je de rest zelf maar met hem regelen,en moet het later in Ugchelen/apeldoorn worden opgehaald.

gr bart bessels

Plaats reactie