22 januari 2017: Bromfietsbeurs te Mierlo

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

22 januari 2017: Bromfietsbeurs te Mierlo

Ongelezen bericht door Harrie » 21 jan 2017, 13:01

Eind januari is er meestal een beursje in het kersendorp Mierlo, maar ik had nog geen aankondiging gezien; zelfs niet op de kalender van blad Bromfiets....
Even zoeken op Internet en jawel hoor: morgen is het zover.
Leuk beursje in de plaatselijke veilinghal; tenminste als je dichtbij woont. Om nou vanuit Het hoge noorden af te reizen zou ik niet aanraden, want het aanbod mobylette-onderdelen is elk jaar sterk wisselend.
Daarnaast worden de gebruikelijke universele artikelen aangeboden die ook voor ons interessant kunnen zijn. Zelf zoek ik nog wat strippen rvs.

Afbeelding

Groet,
H.

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: 22 januari 2017: Bromfietsbeurs te Mierlo

Ongelezen bericht door Harrie » 22 jan 2017, 16:25

Hallo Forumleden,
Een geweldige beurs? Nee, want het aanbod was een stuk minder dan voorgaande jaren. Ik heb slechts voor 11 Euro wat gekocht en dat is bar weinig....
Er waren zelfs lege plekken bij de marktkramen. Wat mij meer verontrustte was de constatering dat over 20 jaar zowat 90% van de bezoekers niet meer met deze hobby bezig is. Er waren onthutsend weinig bezoekers van onder de 40 aanwezig. :o

Spijt van mijn bezoek? Zeer zeker niet, want ik heb vele bekenden ontmoet en weer diverse ideeën opgedaan.
Zo waren we onder de indruk van de kwaliteit en prijs van een bepaalde Zuendapp buddyseat. Geen hard brood met wat schuim- plastic, maar een keurig breed geveerd exemplaar. De merknaam, die er prominent achterop staat, laat zich gemakkelijk vervangen.
door een passende M. Dit betekent wel dat er aanvullend bevestigingsmateriaal nodig is.
Binnenkort gaan we de eventuele toepassing uitgebreid bestuderen.
H.

Plaats reactie