2017 - 19 november Heerhugowaard

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 28 sep 2017, 17:43

Franky schreef:Geheid dat ik ook wel zo nu en dan ergens rond de forum stand zal staan. Ik vermoed overigens wel meer mensen :roll: Je kan het ook heel vrij laten. We zien vanzelf wel wie er zo nu en dan achter de tafel staat gedurende de dag :mrgreen:
Eens

AGB
Berichten: 2766
Lid geworden op: 01 mei 2011, 20:58
Woonplaats: de grens van overijssel

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door AGB » 28 sep 2017, 18:21

niet mee eens , te onzeker , beter goede afspraken maken en een plan B hebben

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 28 sep 2017, 19:22

GROENEKAN schreef:
Franky schreef:Geheid dat ik ook wel zo nu en dan ergens rond de forum stand zal staan. Ik vermoed overigens wel meer mensen :roll: Je kan het ook heel vrij laten. We zien vanzelf wel wie er zo nu en dan achter de tafel staat gedurende de dag :mrgreen:
Eens
De vraag blijft een beetje wat de toegevoegde waarde is van de forumstand. Forumleden zullen toch bij de gehele straat blijven hangen, elkaar ontmoeten en kletsen, dus dan is eigenlijk de hele straat al de forumstand? ;)

Ik zou het graag vrij willen laten. Maar het is niet vrij, aangezien er wel aantrekkelijke spullen heen moeten en weer weggehaald moeten worden. Het "oppassen" op de stand komt vaak wel goed.

Gebruikersavatar
Franky
Berichten: 6190
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:24
Locatie: Wageningen, Gelderland, Nederland

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Franky » 28 sep 2017, 19:27

Ik bedoelde inderdaad het oppassen op de stand ;)

AGB
Berichten: 2766
Lid geworden op: 01 mei 2011, 20:58
Woonplaats: de grens van overijssel

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door AGB » 28 sep 2017, 19:55

als iemand anders het van mobyjet wil over nemen is het toch ook goed , laat mekaar wel vrij zo dat het voor iedereen leuk blijft :D
niets moet ook mobyjet niet ,( is ook nooit ten sprake geweest ) maar dat is mijn menig

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Lolle » 28 sep 2017, 20:10

Ik wil er best ook wel een tijd staan. We moeten dan gewoon afspreken wie en wanneer. Liefst met vlink overlap.
Ik heb nog een zuil staan met computerscherm. Zat vroeger een pc in. Ik zal mijn laptop er eens aan hangen. Hebben we ook een promotiefilm? Of kan iemand die maken?

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 28 sep 2017, 21:05

Lolle schreef:Hebben we ook een promotiefilm? Of kan iemand die maken?
Een reclamefilmpje van het forum staat al een tijd op de ideeenlijst in mijn hoofd. Ik hoop dat onze beun zich daar een keer over wil buigen :lol: Carburateur filmpje was een goed begin.

Ik heb afgelopen tijd ook weer wat ontwerpen gemaakt voor op borden, alleen nog geen tijd gehad om ze te maken (zagen, schuren, verven, snijden, plakken). Hopelijk komend voorjaar, zodat we volgend jaar weer wat extra's hebben. We zouden eigenlijk iets met een grote plaat moeten doen en daar alle borden en lichtbakken op hangen, als een soort tentoonstelling. Dan hoeft er ook niet iemand achter de stand (dat zie je dan toch niet).
Ik heb ook weer een paar nieuwe lampen die als lichtbak kunnen dienen, alleen daar moeten nog kabels en stekkers aan gemaakt worden.. Mooi klusje voor de winter.

Een laptop met een presentatie van folders en films is leuk.

Ik zit nog steeds een beetje in het dubio: dit jaar een beetje half met "oud spul", of vanaf volgend jaar weer wat uitgebreider met weer nieuw materiaal.
Het moet inderdaad geen verplichting zijn of worden.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 05 okt 2017, 15:14

Ik heb besloten dat "het forum" dit jaar geen eigen stukje stand neemt. Er heeft zich niemand gemeld die de verantwoordelijkheid op zich wil nemen, los van mensen die wel een paar uurtjes achter de stand willen staan. Dat is prima.
Daarbij hebben we ook geen nieuwe dingen of eyecatcher om te showen op de stand, waardoor de toegevoegde waarde daarvan ook wat achterblijft.

De hele straat zal een ontmoetingsplaats voor en door forumleden zijn, mensen blijven daar toch wel "hangen" en kletsen. Dan is het doel bereikt.

Voor volgend jaar kijken we wel weer. Ik heb wel wat ideeën voor nieuwe borden en flyers waar ik mee bezig kan voor dan ;)
Er staan ook nog wat andere leuke maaksels in de planning, dus komt helemaal goed!

Gebruikersavatar
Franky
Berichten: 6190
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:24
Locatie: Wageningen, Gelderland, Nederland

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Franky » 05 okt 2017, 17:37

Als de aanbieders in de mobylette straat wat foldertjes of flyers van het forum hebben en uitdelen komt het ook wel goed ;)

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Lolle » 05 okt 2017, 22:59

Als er een promofilm gemaakt kan worden heb ik nog een mooie computerzuil. kan eventueel ergens tussen de tafels staan.
IMG_3733.JPG
is dit wat?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
KapteinBeun
Beheerder
Berichten: 949
Lid geworden op: 28 aug 2014, 21:56
Woonplaats: Omg Nijmegen + Groningen

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door KapteinBeun » 06 okt 2017, 00:06

Ik vind het een leuk idee, en ben ook wel bereid iets in elkaar te zetten wat betreft promotiemateriaal, al heeft het tijdens deze tentamentijd niet echt prioriteit bij mij. Maar ik ben bang dat we daar geen stroomvoorziening kunnen realiseren..

Gr.
Marco

Polle
Berichten: 2698
Lid geworden op: 14 feb 2010, 20:45
Locatie: Geel Belgie

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Polle » 06 okt 2017, 06:00

Vorig jaar was er ook stroomvoorziening

Gr Polle

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door PantinNL » 06 okt 2017, 15:12

Geachte forumleden,

De 1e Nieuwsbrief is vandaag aan de standhouders en helpers toegestuurd, nadat we van de beursorganisatie groen licht hebben gekregen.
We gaan 8 mobylettestands creëren, waarbij een plekje voor het forum met elektriciteit er nog altijd tussen geschoven kan worden.
Het belooft kwalitatief weer een beste beurs te worden voor mobylette liefhebbers. Het zal ook weer gezellig druk worden....
Om onnodig wachten te voorkomen is het verstandig om van te voren contact op te nemen met een van de standhouders:
- Brommerskieken per PB
- Polle per PB ,
- Leen Verwey via lfverw*telfort.nl De * vervangen door een @
- Henk via info@pantin.nl

Met alle liefde en plezier stellen ze uw pakket met onderdeeltjes van te voren samen en je krijgt dan als klant niet te horen: "Heb ik thuis wel liggen, maar heb ik niet bij me...! :( " Het is - als standhouder - elke keer weer keuzes maken wat je wel en niet meeneemt naar een beurs.
Een derde voordeel is dat we daardoor ook meer tijd hebben om iemand met technische vragen uitgebreid te woord te staan.


Met vriendelijke groet,
Namens alle standhouders,
Henk van Kessel

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 06 okt 2017, 18:37

Die zuil is erg gaaf Lolle!!
"Even een filmpje in elkaar zetten" is niet echt realistisch. Laten we hier mee bezig gaan voor volgend jaar. Wellicht kunnen we dan van verschillende evenementen en ritten waarbij filmpjes zijn gemaakt iets samenstellen.
Ik heb ook zat foldermateriaal die we in een presentatie kunnen afspelen. Dan hebben we voor bezoekers iets heel leuks om naar te kijken.
Hopelijk wordt dit materiaal nog uitgebreid met de folders die ik nog niet had gescand.
Franky schreef:Als de aanbieders in de mobylette straat wat foldertjes of flyers van het forum hebben en uitdelen komt het ook wel goed ;)
Dat lijkt mij ook. Laten we dat dus doen voor dit jaar ;)

@Henk
Bedankt voor het aanbod. We slaan dus een jaartje over. Volgend jaar zijn we weer van de partij! 8-)
Alle bekende leden zullen vast wel als bezoeker komen, dus genoeg mensen om lekker mee te kletsen en informatie en onderdelen mee uit te wisselen.

GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 08 okt 2017, 10:19

Perfect dat de Mobylette straat weer in volle glorie in HHW zal zijn te bewandelen.

En als ik het goed lees dan zal het bestaan van het Mobylette Forum op een of andere manier ook zichtbaar zijn, een goede zaak want de naam van het Mobylette Forum mag uiteraard niet ontbreken.

Groet,

Joop

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 08 okt 2017, 15:32

GROENEKAN schreef:Perfect dat de Mobylette straat weer in volle glorie in HHW zal zijn te bewandelen.

En als ik het goed lees dan zal het bestaan van het Mobylette Forum op een of andere manier ook zichtbaar zijn, een goede zaak want de naam van het Mobylette Forum mag uiteraard niet ontbreken.

Groet,

Joop
Ja hoor, ik zal het lange bord meenemen. Die kunnen we vast wel ergens kwijt :D
En de flyers uiteraard. Ik heb nog een stapeltje.


Polle
Berichten: 2698
Lid geworden op: 14 feb 2010, 20:45
Locatie: Geel Belgie

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Polle » 10 okt 2017, 05:24

Mooi Henk

Gr Polle

Mobygek
Berichten: 1378
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:11
Woonplaats: Leeuwarden
Locatie: Drachten (Friesland)

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Mobygek » 10 okt 2017, 19:11

inderdaad, erg goed.

vrgr gerard

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 10 okt 2017, 21:14

Ik heb ook even een FB evenement gemaakt ter promotie:

https://www.facebook.com/events/538243423185083/

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door PantinNL » 11 okt 2017, 14:26

MobyJet schreef:Ik heb ook even een FB evenement gemaakt ter promotie:

https://www.facebook.com/events/538243423185083/
Bedankt Jet,
Ik heb inmiddels ook op het UK-mobyletteforum een bericht geplaatst.
Groet,
Henk

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door PantinNL » 14 okt 2017, 15:07

Hallo Allemaal,
Even het laatste nieuws over de stand van zaken m.b.t. de beurs in Heerhugowaard. De kramen zijn inmiddels gereserveerd en betaald.
Er komen 8 Mobylettekramen in de Mobylettestraat en daarnaast heb ik van enkele "handelaren" begrepen dat ze ook extra mobylettespullen meebrengen.
Kortom deze beurs mag je niet overslaan, want de volgende met een dergelijk groot aanbod is er pas over een jaar.
Het grote voordeel is dat alles nu bij elkaar staat. Je kunt natuurlijk door het jaar heen een standhouder benaderen, maar niemand heeft alles, terwijl we allen wel veel hebben. Bereid de boel goed voor met een boodschappenlijstje en goede voorbeelden. Om onnodige wachttijden te voorkomen is het raadzaam om een dergelijk lijstje vooraf op te sturen. Jammer als spullen thuis blijven liggen. Nog een laatste tip: trek de hele dag uit voor het beursbezoek, maar ga na twee uur rondkijken minimaal een half uur pauzeren. Zo blijft het leuk en is het niet vermoeiend.
Henk

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door PantinNL » 29 okt 2017, 15:57

Hallo allemaal,
Nog maar even te gaan en de beurs in Heerhugowaard is weer een feit. Er valt nog veel te doen voor alles klaar staat.
Ik ben blij dat ik slechts 1 beurs per jaar doe, want zo blijft het leuk.
Volgende week op 5 november 2017 ga ik met de familie van Dick Kievits bekijken wat we wel en niet meenemen naar Heerhugowaard.
Het geeft een dubbel gevoel, maar ik vind het idee - dat ik straks met zijn dochter op die beurs sta - veel goedmaken.
Zelf neem ik alleen wat standaard dingen mee die ongetwijfeld gevraagd zullen worden. Natuurlijk gaan er ook foto's van 2017 trips mee. Het moet natuurlijk ook gezellig worden met leuke verhalen. 2017 was voor mij zeker een topjaar wat het aantal en de kwaliteit van de tochten betreft.
Ondertussen heb ik ook wat reclame gemaakt op het Spaanse forum: http://www.zonaboxes.net .
Ik verwacht niet veel bezoekers vanuit Spanje, maar je weet nooit dat er iemand toevallig in die tijd in Nederland is.
Tot ziens op de beurs.
Henk van Kessel

brommerskieken
Berichten: 2697
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:58
Woonplaats: ergens op de wereld
Locatie: friesland

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door brommerskieken » 29 okt 2017, 17:18

Zeker henk het is een dubbel gevoel maar helaas heb dit nu ook al mee gemaakt
Maar bij de gedachte dat het dan bij de mobylette hobbyisten terecht komt doet weer veel goed
Henk het volgende weet dat jij op de hoek staat en dan sta ik naast je zo als altijd maar dan is er ook ruimte voor het forum ergens ingedeeld ik hoor het wel

Gr Harold

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: 2017 - 19 november Heerhugowaard

Ongelezen bericht door PantinNL » 29 okt 2017, 23:51

Er is altijd wel een plekje voor het forum beschikbaar, lijkt me.
De schuimpjes en pepernoten zijn al ingeslagen en we proberen er weer iets leuks van te maken,
zodat de bezoekers naderhand met een blij gevoel en de nodige onderdelen en verkregen informatie huiswaarts keren.
Henk van Kessel

Plaats reactie