2017 Zondag 9 april Beurs Heerhugowaard

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

2017 Zondag 9 april Beurs Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Harrie » 05 apr 2017, 22:55

Beste Forumleden,
Komende zondag is er een beurs in Heerhugowaard, waar voor alle duidelijkheid: GEEN MOBYLETTESTRAAT wordt georganiseerd.
Wellicht dat er nog wel handelaren staan met wat mobylettespullen, maar het is natuurlijk bij lange na geen novemberbeurs.
Als ik in de buurt zou wonen ging ik toch wel even kijken, maar voor velen is het wel ver weg....met de kans op nada.
Je moet dus geduld hebben tot november voor het grote aanbod.
Ik vind het allemaal best, want zondag is het prachtig weer en dan ga ik een flinke tocht maken en niet mijn tijd uitzitten in een hal.
H.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Zondag 9 april Beurs Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 06 apr 2017, 16:40

Ik ga zondag wel even kijken, mooi oefenritje op de brommer.

De beurs zelf hoef ik niet voor heen. Ik roep al jaren dat ik niet meer heen ga. Elk jaar kijken naar precies hetzelfde aanbod dat elk jaar duurder wordt verveelt ook wel snel.

Maar ja.. zal er toch maar wel weer heen gaan :lol:

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Zondag 9 april Beurs Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 09 apr 2017, 09:06

Mocht iemand mij zoeken: ik zal er niet zijn.

Gisteren begonnen met de bus leeg te halen. Vandaag de laatste kastjes en alles een plekje geven.
Wat verzamelt een mens een hoop spullen in een tweede huis in 9 jaar. :?

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Zondag 9 april Beurs Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Harrie » 09 apr 2017, 10:05

MobyJet schreef:Mocht iemand mij zoeken: ik zal er niet zijn.
Gisteren begonnen met de bus leeg te halen. Vandaag de laatste kastjes en alles een plekje geven.
Wat verzamelt een mens een hoop spullen in een tweede huis in 9 jaar. :?
Herkenbaar Jet,
Ik ben al een hele tijd aan het opruimen. Van complete brommers, dozen met clubboekjes, kringloopspullen en dozen vol lesmaterialen.
Ook krijgt de scouting metalen onderdelen van mij, waarvan ik gewoon teveel heb en waarnaar de vraag nihil is.
Als je niet continu bezig bent met opruimen slib je gewoon dicht. Ook moet ik heel vaak gratis spullen afwijzen ( zelfs mobylette-onderdelen) , omdat ik het niet nodig heb. Ik verwijs dan naar iemand die het mogelijk wel weet te waarderen.
Bezit maakt niet altijd gelukkig en brengt ook zorg met zich mee. Een mooie rode Ferrari zou ik niet willen hebben; ik heb dat niet nodig voor mijn ego en ik zou me alleen zorgen maken dat die mooie auto door een gefrustreerd iemand bekrast zou worden.
H.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Zondag 9 april Beurs Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 09 apr 2017, 19:37

Harrie schreef:
MobyJet schreef:Mocht iemand mij zoeken: ik zal er niet zijn.
Gisteren begonnen met de bus leeg te halen. Vandaag de laatste kastjes en alles een plekje geven.
Wat verzamelt een mens een hoop spullen in een tweede huis in 9 jaar. :?
Herkenbaar Jet,
Ik ben al een hele tijd aan het opruimen. Van complete brommers, dozen met clubboekjes, kringloopspullen en dozen vol lesmaterialen.
Ook krijgt de scouting metalen onderdelen van mij, waarvan ik gewoon teveel heb en waarnaar de vraag nihil is.
Als je niet continu bezig bent met opruimen slib je gewoon dicht. Ook moet ik heel vaak gratis spullen afwijzen ( zelfs mobylette-onderdelen) , omdat ik het niet nodig heb. Ik verwijs dan naar iemand die het mogelijk wel weet te waarderen.
Bezit maakt niet altijd gelukkig en brengt ook zorg met zich mee. Een mooie rode Ferrari zou ik niet willen hebben; ik heb dat niet nodig voor mijn ego en ik zou me alleen zorgen maken dat die mooie auto door een gefrustreerd iemand bekrast zou worden.
H.
Dit ging meer om spullen als pannen, borden, bestek, dekbed, stoelen, slippers, toiletspullen, gereedschap, etc etc. Dus echt leeghalen, en opruimen op een plekje in huis/schuur. Alles werd gebruikt; de overbodige spullen zijn er jaren geleden al uit gegaan.

De kans dat het binnen maximaal 2 jaar weer gebruikt gaat worden is heel aannemelijk. Dus het wordt opgeslagen en het vooral grote gereedschap gaat aan mijn wandbord en in de lades van de werkbank.

Plaats reactie