2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Polle
Berichten: 2698
Lid geworden op: 14 feb 2010, 20:45
Locatie: Geel Belgie

2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door Polle » 31 aug 2017, 19:42

Nu Zondag

Grootste openluchtbeurs te Wellen Ulbeek Belgie
120 standhouders de beste beurs van Vlaanderen
Ik sta daar met een 14 meter lange stand van enkel moby onderdelen samen met zoon Jefke en mobyjoost van het forum.
Ook is er een mooie rit door het Limburgs landschap.
Allen daarheen het word Zondag mooi weer.

gr Polle
Aanpassing:
Titel aangepast
KapteinBeun

Mobygek
Berichten: 1378
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:11
Woonplaats: Leeuwarden
Locatie: Drachten (Friesland)

Re: buers te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door Mobygek » 01 sep 2017, 16:51

Ik kan helaas niet, veel succes en plezier.
echt een leuke beurs, daar moet je een keer geweest zijn.

vrgr gerard

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: buers te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door MobyJoost » 01 sep 2017, 17:20

Jammer, Gerard! Hadden we toch nog een hele beurs kunnen gek musketieren, met z'n drieën.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: 2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door MobyJet » 02 sep 2017, 10:27

Ik kom er al 9 jaar. De laatste jaren vraag ik me af waarom ik er eigenlijk nog heen ga. Ach, het is blijkbaar toch wel gezellig. En vorig jaar stonden er toch weer wat nieuwe standhouders. Jarenlang was dit voor mij het beste evenement van het jaar. Inmiddels heeft Woerden dat ver overtroffen, en Heerhugowaard in november ook al.

Straks weer onderweg naar Belgie! 8-)

Gebruikersavatar
wannes69
Berichten: 497
Lid geworden op: 05 jul 2016, 21:36
Woonplaats: Borssele

Re: 2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door wannes69 » 02 sep 2017, 11:40

Iedereen die naar Wellen Ulbeek gaat veel plezier gewenst.

Hans

Mobygek
Berichten: 1378
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:11
Woonplaats: Leeuwarden
Locatie: Drachten (Friesland)

Re: buers te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door Mobygek » 02 sep 2017, 18:02

MobyJoost schreef:Jammer, Gerard! Hadden we toch nog een hele beurs kunnen gek musketieren, met z'n drieën.
Klopt helemaal, dat had inderdaad heel leuk geweest had jullie graag weer gezien maar dat komt wel weer.
veel plezier allemaal.

vrgr gerard

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: buers te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door MobyJet » 02 sep 2017, 20:06

Mobygek schreef:
MobyJoost schreef:Jammer, Gerard! Hadden we toch nog een hele beurs kunnen gek musketieren, met z'n drieën.
Klopt helemaal, dat had inderdaad heel leuk geweest had jullie graag weer gezien maar dat komt wel weer.
veel plezier allemaal.

vrgr gerard
Over 3 weken mogen jullie losgaan! :P

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: 2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door MobyJoost » 04 sep 2017, 13:17

Reken maar! Polle en zijn team van geroutineerde verkopers hadden een schitterende dag, zowel klimatologisch, als zakelijk. Vorig jaar hadden we Wellen overgeslagen, vanwege de weersvoorspellingen. Ik was met Jefke nog wel gaan kijken en waren bijna weggeregend. Wat een takkeweweer! Hoe anders was het dit jaar. We vertrokken rond 05.00 uit Geel en waren 15 minuten later weer terug, omdat ik dacht mijn bril te zijn vergeten. Na het hele huis te hebben doorzocht, zonder resultaat, vond ik mijn bril op de grond, in de auto. Was bij het instappen uit mijn zak gefloept. :oops: . We waren toch bijtijds in Wellen en er waren al veel verkopers. Polle had met Jefke, in drie dagen tijd, z'n hele voorraad opnieuw uitgesorteerd en overgeplaatst, uit bananen dozen, in mooie kratten. Dit maakte het opzetten en afbreken van de, 14 meter lange, kraam een stuk makkelijker en gestroomlijnder. Vooral het afbreken en inladen; in 30 minuten was alles opgeruimd! Door het goede weer, was er veel aanloop. Opvallend, zoals Polle opmerkte, was, dat er veel meer "complete" twee wielers werden aangeboden, dan anders. qua verkoop was het ook een erg goede dag en we hebben ook weer veel mensen kunnen helpen met het kiezen van het juiste onderdeel, waar ze soms al het verkeerde in handen hadden. Ondertussen spreek je dan ook weer mensen, die blij weggaan, met spullen, die ze al lang zochten en je, en passant, ook dingen vertellen, die je zelf niet wist! De kraam van Polle is een Mobylette wonder, waar kennis en ervaring royaal wordt uitgewisseld. Het was, in alle opzichten, een topdag.

Mobygek
Berichten: 1378
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21:11
Woonplaats: Leeuwarden
Locatie: Drachten (Friesland)

Re: 2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door Mobygek » 04 sep 2017, 14:12

MobyJoost schreef:Reken maar! Polle en zijn team van geroutineerde verkopers hadden een schitterende dag, zowel klimatologisch, als zakelijk. Vorig jaar hadden we Wellen overgeslagen, vanwege de weersvoorspellingen. Ik was met Jefke nog wel gaan kijken en waren bijna weggeregend. Wat een takkeweweer! Hoe anders was het dit jaar. We vertrokken rond 05.00 uit Geel en waren 15 minuten later weer terug, omdat ik dacht mijn bril te zijn vergeten. Na het hele huis te hebben doorzocht, zonder resultaat, vond ik mijn bril op de grond, in de auto. Was bij het instappen uit mijn zak gefloept. :oops: . We waren toch bijtijds in Wellen en er waren al veel verkopers. Polle had met Jefke, in drie dagen tijd, z'n hele voorraad opnieuw uitgesorteerd en overgeplaatst, uit bananen dozen, in mooie kratten. Dit maakte het opzetten en afbreken van de, 14 meter lange, kraam een stuk makkelijker en gestroomlijnder. Vooral het afbreken en inladen; in 30 minuten was alles opgeruimd! Door het goede weer, was er veel aanloop. Opvallend, zoals Polle opmerkte, was, dat er veel meer "complete" twee wielers werden aangeboden, dan anders. qua verkoop was het ook een erg goede dag en we hebben ook weer veel mensen kunnen helpen met het kiezen van het juiste onderdeel, waar ze soms al het verkeerde in handen hadden. Ondertussen spreek je dan ook weer mensen, die blij weggaan, met spullen, die ze al lang zochten en je, en passant, ook dingen vertellen, die je zelf niet wist! De kraam van Polle is een Mobylette wonder, waar kennis en ervaring royaal wordt uitgewisseld. Het was, in alle opzichten, een topdag.
Jaloeeeeeeeeeerrrrrrrrsssssssssssss jonge, ook niet een beetje op jullie, mooi man. vrgr gerard

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: 2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door MobyJoost » 04 sep 2017, 14:56

Ja jammer Gerard. Met jou erbij was het nog leuker geweest en hadden we zeker nog meer verkocht.

AGB
Berichten: 2766
Lid geworden op: 01 mei 2011, 20:58
Woonplaats: de grens van overijssel

Re: 2017 - 3 september Beurs te Wellen Ulbeek

Ongelezen bericht door AGB » 04 sep 2017, 15:35

ja stook het vuurtje nog maar wat op , magazijn van polle zal nu wel bijna leeg zijn , kan hij weer wat moby s plaatsen :D

Plaats reactie