2018 - 13 en 14 januari Beurs Rosmalen

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

2018 - 13 en 14 januari Beurs Rosmalen

Ongelezen bericht door PantinNL » 12 jan 2018, 13:14

Komende zaterdag 12 januari ga ik naar de bromfietsbeurs in Rosmalen.
In principe is dit geen belangrijke geen mobylettebeurs al vind ik meestal wel nuttige zaken op gebied van gereedschappen, hulpmiddelen en materialen. Traditiegetrouw ontmoet ik er diverse mensen, wensen elkaar het beste voor het nieuwe jaar en bespreken we ritten voor 2018.
Het is vooral een mooie beurs waar veel te zien valt bij de: aangeboden brommers, motoren, presentaties van diverse tweewielerclubs en niet te vergeten de spray paint kunstenaars.
Hieronder een link naar een kortingsbon, want de entree en parkeerkosten zijn vrij hoog. En alle beetjes helpen, nietwaar?
Mocht je nog iets dringend nodig hebben voor je mobylette, dan wil ik wel kijken of ik het nog heb en eventueel mee kan nemen.
Henk

Afbeelding

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: 13 en 14 januari Beurs Rosmalen

Ongelezen bericht door PantinNL » 19 jan 2018, 10:30

Het aanbod aan mobylette-onderdelen was volgens verwachting dramatisch slecht; de paint spray afdeling was ook verdwenen.
Een tegenvallende beurs? Welnee, het was er weer gezellig met vele prachtige clubstands en al die bekende gezichten.
Het aanbod van materialen en gereedschappen was wederom geweldig! Dat is maar goed ook, want we zullen in de toekomst steeds minder vaak kunnen terugvallen op oude voorraden. Een aardig voorbeeld hiervan is de gashendelkap van Lolle.
Henk

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3891
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: 13 en 14 januari Beurs Rosmalen

Ongelezen bericht door Lolle » 19 jan 2018, 21:18

Zo is dat Henk, zundapps en kreitlers kun je compleet in onderdelen bestellen in China. Voor onze mobyletjes is veel creativiteit nodig :D

Plaats reactie