contact

Alles over het forum zelf
GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

contact

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 25 jun 2012, 23:20


Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: contact

Ongelezen bericht door MobyJet » 26 jun 2012, 14:28

Bedankt!

Het probleem is dat ik zeker 20-30 aanmeldingen per dag op het forum krijg. De standaard namen activeer ik dagelijks handmatig.
Namen die niet-kloppend lijken, accepteer ik niet en die aanmeldingen worden verwijderd.
Een andere oplossing is hier momenteel niet voor.

Ik kan me voorstellen dat het voor buitenlanders een risico is dat het account wordt verwijderd, omdat ze een niet-kloppend-lijkende naam gebruiken.

Ik heb via het bromfiets forum contact met hem opgenomen en gevraagd zich opnieuw te registreren (en mij een mailtje te sturen met zijn login naam).

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: contact

Ongelezen bericht door Harrie » 26 jun 2012, 19:59

Beste Jet,
Wat een werk allemaal Jet! Daar staan wij niet bij stil, maar ik herinner de stortvloed van ellende nog van valse aanmeldingen.
Zou een aanvullende instructie jouw werk kunnen versimpelen door bijvoorbeeld aan te geven dat de aanmelder minstens de stad vermeldt waar men woont.
Je hebt dan de meeste bots te pakken. Sommige aanmelders zijn minimaal met het verstrekken van gegevens.
Groet,
Harrie

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: contact

Ongelezen bericht door MobyJet » 27 jun 2012, 19:14

Ik krijg de woonplaats niet ingesteld als verplicht veld.. :?
Gewone bots zijn niet zo erg. Die zijn zelfs wel nuttig om beter gevonden te worden op zoekmachines.
Maar die spam-zooi.. :evil:

Het forum draait momenteel trouwens niet de nieuwste versie..
Zou van de zomer eens kijken of ik deze kan updaten (maar is niet in een uurtje gedaan..). Even goed moment uitzoeken qua backup en dat het forum er even uit zal liggen. Maar komt wel. Hopelijk is het dan over, of een stuk minder.

Gesloten