Overlijden AGB

Alles over het forum zelf
AGB
Berichten: 2766
Lid geworden op: 01 mei 2011, 20:58
Woonplaats: de grens van overijssel

Overlijden AGB

Ongelezen bericht door AGB » 14 aug 2023, 23:31

Dag allemaal,
Hier Simon, de zoon van Arend (beter bekend als AGB)
Zoals sommigen hier misschien hadden meegekregen, zat de afgelopen weken mijn vader in een revalidatiecentrum om te herstellen van zijn heupoperatie.
Terwijl hij in het centrum was, had hij het vaak over de Mobylette ritten, en hoeveel zin hij had in de volgende rit.
Maar helaas moet ik de moeilijke boodschap brengen, dat de volgende rit niet meer gaat komen: mijn vader is afgelopen zondag( 13 augustus) in zijn slaap overleden.
Hij heeft niet geleden, en tot het laatste moment was hij goed vrolijk en goed bij zinnen.

We weten dat hij veel vrienden op het forum heeft gemaakt, De uitvaart zal op vrijdag 18 augustus zijn. Mocht je er bij willen zijn, stuur alsjeblieft een PM. Dan zorgen we dat je de informatie krijgt.

Met een zwaar hart,
Simon (SB)

FrankvdJ
Berichten: 357
Lid geworden op: 12 jun 2023, 08:55
Woonplaats: Heinkenszand Nederland
Locatie: Heinkenszand

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door FrankvdJ » 15 aug 2023, 00:49

Wat een triest bericht😓😢
Ik wens jou Simon en verdere familie en vrienden heel veel sterkte nu en in de komende tijd met dit verlies..

Frank

Gebruikersavatar
Marco
Berichten: 581
Lid geworden op: 31 dec 2010, 20:46
Woonplaats: Middle of nowhere

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door Marco » 15 aug 2023, 00:54

Gecondoleerd en veel sterkte🙏

loe
Berichten: 2640
Lid geworden op: 28 jun 2015, 19:52
Locatie: oude pekela

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door loe » 15 aug 2023, 04:01

Vreselijk en niet te bevatten,
Gecondoleerd en sterkte gewenst voor de nabestaanden,

paulmz
Berichten: 1731
Lid geworden op: 27 sep 2015, 20:17
Locatie: De Krim

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door paulmz » 15 aug 2023, 07:20

Gecondoleerd en sterkte.

Paul

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4574
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door MobyJoost » 15 aug 2023, 07:41

Gecondoleerd met het verlies. We zullen hem missen.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6325
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door MobyJet » 15 aug 2023, 07:43

Wat onverwacht!
Gecondoleerd en veel sterkte.

Ik stuur je een PM.

Gebruikersavatar
wannes69
Berichten: 499
Lid geworden op: 05 jul 2016, 21:36
Woonplaats: Borssele

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door wannes69 » 15 aug 2023, 07:47

Gecondoleerd en veel sterkte.
Ik sluit me aan met wat anderen over Arend schrijven.

Hans en Rianne
Laatst gewijzigd door wannes69 op 15 aug 2023, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Franky
Berichten: 6198
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:24
Locatie: Wageningen, Gelderland, Nederland

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door Franky » 15 aug 2023, 09:05

Jemig. Dat had ik niet verwacht :( Wat erg. Ik heb echt een tranen in mijn ogen.
Arend was niet alleen al heel lang lid van onze club. Het was ook een uitzonderlijke vriendelijke man. Een groot verlies voor ons allen.

Ik heb even wat gezocht naar wat foto's uit de oude doos. Deze foto's zijn uit Arnhem uit 2011. Toen was Arend er al bij.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Familie en vrienden, veel sterkte. :(

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3904
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door Lolle » 15 aug 2023, 09:19

Wat een vreselijk bericht, daar schrik ik van. Ik ken Arend als een heel vriendelijke en behulpzame man. Ondanks dat Arend de laatste tijd lichamelijk niet in staat was een tocht te rijden kwam hij toch vaak even een praatje maken en de groep uitzwaaien. Ik wens de familie heel veel sterkte met dit zware verlies. Ook namens Rommy.

Lolle

Gebruikersavatar
KapteinBeun
Beheerder
Berichten: 949
Lid geworden op: 28 aug 2014, 21:56
Woonplaats: Omg Nijmegen + Groningen

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door KapteinBeun » 15 aug 2023, 10:19

Sta even met mijn mond vol tanden en kippenvel op de armen. Wat een schok zeg. Ongelooflijk veel sterkte toegewenst voor jullie gezin, familie en vrienden Simon. En natuurlijk ook voor de forumleden onder ons, want Arend had hier inderdaad veel kameraden zitten die hem ontzettend zullen missen. Een bijzonder behulpzame, warme en goedlachse man.

Ik kan nog geen toezeggingen doen, maar zal je even een pb sturen om graag wat informatie over de uitvaart te ontvangen.

Groet,
Marco

JanmobyEvert
Berichten: 2009
Lid geworden op: 18 aug 2015, 21:28
Woonplaats: Wierden
Locatie: Wierden

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door JanmobyEvert » 15 aug 2023, 10:45

Simon gecontroleerd. Ik wens jullie als gezin veel sterkte toe om dit gemis te dragen.

Ik ken Arend ook als een zeer vriendelijke man.
Hij heeft hier met de Twenterit ook een aantal keren mee gereden. Ook herinner ik de rit die hij georganiseerd heeft vanaf zijn huis waar wij heel gastvrij ontvangen zijn, dat was een mooie dag en een mooie herinnering!

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6325
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door MobyJet » 15 aug 2023, 11:45

Franky schreef:
15 aug 2023, 09:05
Arend was niet alleen al heel lang lid van onze club. Het was ook een uitzonderlijke vriendelijke man. Een groot verlies voor ons allen.
Volledig mee eens. Een man met een groot hart. En onderdeel van deze Mobylette familie.

Hij was vaak stil en rustig zichtbaar aan het genieten, met zijn zakje eigen boterhammen en pakje(s) Chocomel. En soms kwam hij los met vooral technische praat over zijn tijd bij Union en zijn draaibank expertise, of zijn waardevolle gezin en vakanties naar Polen.
Hij stond altijd klaar voor alles en iedereen.

Enkele dagen geleden vertelde hij hier nog enthousiast over zijn draaibank en dat hij daar zoveel lol aan beleeft. In de tegenwoordige tijd.

We zullen hem hier en op de ritten zeker missen.
En we zullen nooit vergeten dat hij, lichtelijk in paniek, zijn autosleutels niet kon vinden na een meeting. Die bleken uiteindelijk onderin zijn leger slaapzak te zitten. Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen.

Gebruikersavatar
KapteinBeun
Beheerder
Berichten: 949
Lid geworden op: 28 aug 2014, 21:56
Woonplaats: Omg Nijmegen + Groningen

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door KapteinBeun » 15 aug 2023, 12:00

MobyJet schreef:
15 aug 2023, 11:45
We zullen hem hier en op de ritten zeker missen.
En we zullen nooit vergeten dat hij, lichtelijk in paniek, zijn autosleutels niet kon vinden na een meeting. Die bleken uiteindelijk onderin zijn leger slaapzak te zitten. Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen.
Volgens mij was dat bij het Nationaal Veteraan Treffen in Woerden, in hetzelfde jaar als waarin hij in het holst van de nacht vanuit zijn tent om hulp riep, omdat hij volledig verstrengeld in die slaapzak van zijn luchtbed was gerold! :lol: :lol: :lol: Dat moet 2016 of 2017 geweest zijn, denk ik.

Gebruikersavatar
ruudk
Berichten: 2404
Lid geworden op: 24 mei 2010, 13:48
Woonplaats: Warfhuizen

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door ruudk » 15 aug 2023, 12:04

Dat is schrikken, heel veel sterkte de komende tijd, Simon. Heel goed van je dat je ons zo op de hoogte stelt.
Ook aan de leden hier op het forum sterkte gewenst aan iedereen die bevriend was met Arend.
Mijn herinneringen aan Arend zijn ook die van een vriendelijke, rustig genietende, beschouwende man.
Rudolf

Hans10
Berichten: 827
Lid geworden op: 03 aug 2015, 13:55
Woonplaats: Gorinchem

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door Hans10 » 15 aug 2023, 14:17

Simon gecondoleerd met het overlijden van je vader. Arend leerde ik kennen als een bescheiden en hulpvaardige man die voor zichzelf en anderen weleens een handige tool vervaardigde op zijn draaibank. Wanneer er een rit vertrok kwam hij meestal even langs voor een praatje en koffie. Hij hield dan altijd de mogelijkheid open om in de toekomst weer mee te rijden. Het heeft niet zo mogen zijn.
alle sterkte gewenst.
Hans van der Ploeg

FrankvdJ
Berichten: 357
Lid geworden op: 12 jun 2023, 08:55
Woonplaats: Heinkenszand Nederland
Locatie: Heinkenszand

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door FrankvdJ » 15 aug 2023, 14:51

Ik zat nog even terug te lezen..
Nog maar op 12 en 13 augustus schreef hij nog leuke reacties nadat ik fotos van mn werkplaatsje had geplaatst hier op het forum.
Daar had ik bij gezet dat er ook n draaibankje stond en met name daar reageerde hij enthousiast op..
Niet voor te stellen dat hij er nu ineens niet meer is😥

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3222
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door PantinNL » 15 aug 2023, 16:13

Simon en natuurlijk de gehele familie,
Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik heb veel contact met hem gehad tijdens ritten en beurzen; hij is zo iemand die je graag de laatste eer wil bewijzen, nadat zijn tijd gekomen is. Via een PB neem ik nog contact op.
Henk

Moto - Le Poney
Berichten: 378
Lid geworden op: 11 mar 2010, 23:51
Locatie: Heinkenszand - Zeeland

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door Moto - Le Poney » 15 aug 2023, 16:53

Simon en familie, gecondoleerd en heel veel sterkte in de komende tijd die komen gaat.
Wat een vreselijk bericht zo splotseling hier op het mobyletteforum.
Zo alle reactie te lezen was Arend een geliefd man onder de mobylette leden en vrienden.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst

Gebruikersavatar
wannes69
Berichten: 499
Lid geworden op: 05 jul 2016, 21:36
Woonplaats: Borssele

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door wannes69 » 15 aug 2023, 22:16

KapteinBeun schreef:
15 aug 2023, 12:00
MobyJet schreef:
15 aug 2023, 11:45
We zullen hem hier en op de ritten zeker missen.
En we zullen nooit vergeten dat hij, lichtelijk in paniek, zijn autosleutels niet kon vinden na een meeting. Die bleken uiteindelijk onderin zijn leger slaapzak te zitten. Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen.
Volgens mij was dat bij het Nationaal Veteraan Treffen in Woerden, in hetzelfde jaar als waarin hij in het holst van de nacht vanuit zijn tent om hulp riep, omdat hij volledig verstrengeld in die slaapzak van zijn luchtbed was gerold! :lol: :lol: :lol: Dat moet 2016 of 2017 geweest zijn, denk ik.
Zijn slaapzak was in 2017 en zijn sleutels was in 2018.
Toen met zijn sleutels kwijt waren wij er ook bij.
Man, man wat een paniek toen.

Hans

brommerskieken
Berichten: 2697
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:58
Woonplaats: ergens op de wereld
Locatie: friesland

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door brommerskieken » 16 aug 2023, 12:47

Ja gecondoleerd familie
AGB was ook vaak op het column aanwezig en dat was lol
Ben er stil van

Gr Harold

GROENEKAN
Berichten: 3767
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 16 aug 2023, 21:56

Beste Simon en familie, Van harte mijn medeleven met het overlijden van Arend. Ik heb met Arend diverse Mobylette toerritten meegemaakt. Echt een aardige en prettige man. Geen onvertogen woord. Ook op dit Forum was hij heel actief ( 2765 berichten) en zeer geliefd. Het zal wennen zijn om geen berichten meer van hem te zien. Ook uit het herstellingsoord schreef hij nog berichten die ik bijna altijd las.
Jullie als familie, veel sterkte in de huidige en komende moeilijke tijd.
Wij houden Arend in gedachten.
Joop de Bruijne

Wijnand
Berichten: 198
Lid geworden op: 07 mar 2011, 15:10
Woonplaats: Drechterland
Locatie: West Friesland

Re: Overlijden AGB

Ongelezen bericht door Wijnand » 17 aug 2023, 18:40

Beste Simon en familie,

Na een week afwezig keek ik vandaag op het forum ; ik kan het bijna niet geloven en moest wel even slikken.
Mijn condoleances bij het verlies van Arend, echt een verlies.
Ik herinner mij Arend als heel vriendelijk , meelevend en hulpvaardig. Als wij elkaar troffen bij een beurs zaten we altijd even gezellig aan de koffie.
Kon met Arend altijd heel uitgebreid praten over de hobby maar ook over andere onderwerpen.
Bij de Eerste Gooi en Vechtstreek toerrit was hij een van de weinige deelnemers. Ik heb alleen maar goede herinneringen aan Arend.
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.

Hartelijk groet,
Wijnand.

Plaats reactie