EEG10 met beenschilden

Mobylette gespot? Waar en wanneer?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

EEG10 met beenschilden

Ongelezen bericht door Harrie » 28 aug 2015, 02:41

Stel je hebt een mooie mobylette zoals hieronder afgebeeld en je kent het mobyletteforum niet. :o
Niks aan de hand zou je denken.
Niet helemaal waar, want de eigenaar wist niet hoe hij deze brommer langer dan 20 minuten kon laten lopen en besloot hij hem maar - met pijn in zijn hart - op Markplaats te zetten.

Ons aller Joop uit Groenekan nam de moeite om hem te mailen en op dit forum te wijzen.
Inmiddels is de eigenaar lid van dit forum en hij was blij verrast om te zien wat er allemaal gebeurt op mobylette-gebied.

Voor ons allemaal vanzelfsprekend, maar op zo'n moment realiseer je dat we de afgelopen 5 jaar iets geweldigs hebben neergezet.
Verder geeft het ook aan dat er nog mensen zijn met een mobylette die het forum niet kennen.
Wellicht moeten we straks op de verschillende evenementen en beurzen weer driftig met folders gaan rondstrooien.
Harrie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: EEG10 met beenschilden

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 28 aug 2015, 06:01

Klopt Harrie. Maar ik heb hem ook uitgebreid geinformeerd over de externe ontsteking versus de interne ontsteking en het bestaan van een kenner in Helmond............ :D

Gr. Joop
Laatst gewijzigd door GROENEKAN op 28 aug 2015, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: EEG10 met beenschilden

Ongelezen bericht door MobyJet » 28 aug 2015, 09:28

Harrie schreef:Voor ons allemaal vanzelfsprekend, maar op zo'n moment realiseer je dat we de afgelopen 5 jaar iets geweldigs hebben neergezet.
Verder geeft het ook aan dat er nog mensen zijn met een mobylette die het forum niet kennen.
Wellicht moeten we straks op de verschillende evenementen en beurzen weer driftig met folders gaan rondstrooien.
Harrie
Dat hebben we zeker!
Ik neem de folders mee naar Wellen en Woerden. Had jij de donatiepot, of Harold, of iemand anders?
Ook zal ik, net als vorig jaar, weer aan het begin van het terrein in Woerden alle moby's naar de stand wijzen en flyeren. En ook bij standjes die moby onderdelen verkopen 8-) En iedereen mag helpen natuurlijk, graag zelfs!

En ik hoop dit weekend het bord te kunnen maken om neer te zetten op de evenementen.

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: EEG10 met beenschilden

Ongelezen bericht door Harrie » 28 aug 2015, 10:56

MobyJet schreef:
Harrie schreef:Voor ons allemaal vanzelfsprekend, maar op zo'n moment realiseer je bla, bla, bla....
Harrie
Dat hebben we zeker!
Ik neem de folders mee naar Wellen en Woerden. Had jij de donatiepot, of Harold, of iemand anders?
De pot staat bij mij en er zit veel meer dan toen ik hem meenam (een beetje zielig).
Soms als ik een kleinigheid doe voor iemand en er niks voor wil vragen, wijs ik de mensen op de pot.
Ik zorg wel dat de pot zaterdag in Woerden staat.
Harrie

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: EEG10 met beenschilden

Ongelezen bericht door MobyJet » 28 aug 2015, 12:24

Harrie schreef:
MobyJet schreef:
Harrie schreef:Voor ons allemaal vanzelfsprekend, maar op zo'n moment realiseer je bla, bla, bla....
Harrie
Dat hebben we zeker!
Ik neem de folders mee naar Wellen en Woerden. Had jij de donatiepot, of Harold, of iemand anders?
De pot staat bij mij en er zit veel meer dan toen ik hem meenam (een beetje zielig).
Soms als ik een kleinigheid doe voor iemand en er niks voor wil vragen, wijs ik de mensen op de pot.
Ik zorg wel dat de pot zaterdag in Woerden staat.
Harrie
Ah, helemaal super!!

Mijn standpunt blijft dat het geen verplichting moet blijven hoor!

Okay.. pot gevonden.. Back on topic ;)

Plaats reactie