Chassisnummer AV 65
Chassisnummer AV 65
Hallo , is er iemand die mij kan helpen ?ik ben in het bezit van een MOTOBECANE Type AV 65 Jaar 4-9-1961 en ook een nummer 6325573 staan op een identificatie plaatje op de motor , nu zou ik het Chassisnummer moeten hebben om papieren aan te vragen maar ik kan die nergens vinden op het kader van de Mobylette ,is er iemand die kan vertellen waar ik die nummer moet vinden want die is enkele jaren terug gepoederlakt en nergens nog een nummer te vinden of is dat die nummer op het identificatie plaatje die ik hier boven vermeld heb ?
MVG daantje
MVG daantje
Re: Chassisnummer AV 65
Bij mijn AV85 op de onderste motorsteun.
Groeten,
Paul
Groeten,
Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Chassisnummer AV 65
Ok Paul , ik ga morgen bij daglicht nog eens kijken maar ik heb daarstraks al eens gekeken op de motor steun en toch niets gevondenSatmeel schreef:Bij mijn AV85 op de onderste motorsteun.
Groeten,
Paul
alvast bedankt .
Re: Chassisnummer AV 65
Ik vrees dat door het poederlakken jouw nummer is verdwenen.
Nieuw nummer inslaan kan ook.Het nummer op het plaatje is je motornummer.
Gr Polle
Nieuw nummer inslaan kan ook.Het nummer op het plaatje is je motornummer.
Gr Polle
Re: Chassisnummer AV 65
Hallo Polle , een nieuw nummer inslaan ... mag je dan een willekeurig nummer kiezen of moet je dan ergens rekening mee houden om een nummer te kiezen , of mag dat hetzelfde nummer zijn als op het motorblokPolle schreef:Ik vrees dat door het poederlakken jouw nummer is verdwenen.
Nieuw nummer inslaan kan ook.Het nummer op het plaatje is je motornummer.
Gr Polle
Groetjes daantje,
Re: Chassisnummer AV 65
kijken bij iemand anders met de zelfde brommer anders is het lang zoeken , motor nr hoeft geen frame nr te zijn,
en er zijn letters die er maar heel dun in geslagen zijn , wat ruw te werk gaan en ze zijn amper te lezen,
en zo maar op goed geluk verf af schrapen lijk mij ook zo wat,
krijg je te horen wat ziet de brommer er gevlekt uit,
je zit op bijna op loop afstand van polle polle weet veel van moby gewoon een keer samen kijken als dat kan
en er zijn letters die er maar heel dun in geslagen zijn , wat ruw te werk gaan en ze zijn amper te lezen,
en zo maar op goed geluk verf af schrapen lijk mij ook zo wat,
krijg je te horen wat ziet de brommer er gevlekt uit,
je zit op bijna op loop afstand van polle polle weet veel van moby gewoon een keer samen kijken als dat kan
Re: Chassisnummer AV 65
Ok merciAGB schreef:kijken bij iemand anders met de zelfde brommer anders is het lang zoeken , motor nr hoeft geen frame nr te zijn,
en er zijn letters die er maar heel dun in geslagen zijn , wat ruw te werk gaan en ze zijn amper te lezen,
en zo maar op goed geluk verf af schrapen lijk mij ook zo wat,
krijg je te horen wat ziet de brommer er gevlekt uit,
je zit op bijna op loop afstand van polle polle weet veel van moby gewoon een keer samen kijken als dat kan
Re: Chassisnummer AV 65
Kan altijd, je kan gerust langskomen.
Gr Polle
Gr Polle
Re: Chassisnummer AV 65
Indien ik zelf geen oplossing vindt dan laat ik nog iets horen Polle om eventueel langs te komenPolle schreef:Kan altijd, je kan gerust langskomen.
Gr Polle
alvast bedankt
Re: Chassisnummer AV 65
Ik heb ook lopen zoeken bij mijn av 76 maar uiteindelijk gevonden op de achterbrug/vork aan de linkse kant bij de bout van het wiel...
Re: Chassisnummer AV 65
Bedankt Gideon , ik ga morgen al de opgegeven plaatsen nog eens grondig onderzoeken hopend op een goede vangstGideon schreef:Ik heb ook lopen zoeken bij mijn av 76 maar uiteindelijk gevonden op de achterbrug/vork aan de linkse kant bij de bout van het wiel...
Re: Chassisnummer AV 65
Ok vrienden Mobylette , ik heb het Chassisnummer gevonden van mijn mobiele AV 65
Hij stond namelijk heel onduidelijk door het poederlakken op de onderste steun rechts waar het motorblok aan bevestigd wordt.
Aan al de mensen die gereageerd hebben ... één dikke Merci .
Nu kan ik verder met de aanvraag van de papieren .
Groeten Daantje
Hij stond namelijk heel onduidelijk door het poederlakken op de onderste steun rechts waar het motorblok aan bevestigd wordt.
Aan al de mensen die gereageerd hebben ... één dikke Merci .
Nu kan ik verder met de aanvraag van de papieren .
Groeten Daantje
Re: Chassisnummer AV 65
Ja Daantje er is hier veel kennis en kunde aanwezig op dit forum.daantje schreef:Ok vrienden Mobylette , ik heb het Chassisnummer gevonden van mijn mobiele AV 65
Hij stond namelijk heel onduidelijk door het poederlakken op de onderste steun rechts waar het motorblok aan bevestigd wordt.
Aan al de mensen die gereageerd hebben ... één dikke Merci .
Nu kan ik verder met de aanvraag van de papieren .
Groeten Daantje
Jammer dat ik niet gereageerd heb, want ik had wel zin in zo'n dikke Merci.
Ik vrees echter dat je iets anders bedoelde....
H.
Re: Chassisnummer AV 65
Een bedankje aan de mensen helpers kost geen geld en kan geen kwaad he HarrieHarrie schreef:Ja Daantje er is hier veel kennis en kunde aanwezig op dit forum.daantje schreef:Ok vrienden Mobylette , ik heb het Chassisnummer gevonden van mijn mobiele AV 65
Hij stond namelijk heel onduidelijk door het poederlakken op de onderste steun rechts waar het motorblok aan bevestigd wordt.
Aan al de mensen die gereageerd hebben ... één dikke Merci .
Nu kan ik verder met de aanvraag van de papieren .
Groeten Daantje
Jammer dat ik niet gereageerd heb, want ik had wel zin in zo'n dikke Merci.
Ik vrees echter dat je iets anders bedoelde....
H.
Re: Chassisnummer AV 65
Hallo Daantje,
Helemaal juist. Ik vraag me vaak af waarom leidinggevenden niet vaker duidelijker aangeven dat iemand iets goed heeft gedaan. Ik heb jaren in het onderwijs gezeten en daar hoorde je alleen iets als van je leidinggevende als er een probleem was. In het bedrijfsleven gingen we na afloop van een geslaagd project uiteten of doken op kosten van de zaak de kroeg in. Een compliment kost weinig en levert veel op.
H.
Helemaal juist. Ik vraag me vaak af waarom leidinggevenden niet vaker duidelijker aangeven dat iemand iets goed heeft gedaan. Ik heb jaren in het onderwijs gezeten en daar hoorde je alleen iets als van je leidinggevende als er een probleem was. In het bedrijfsleven gingen we na afloop van een geslaagd project uiteten of doken op kosten van de zaak de kroeg in. Een compliment kost weinig en levert veel op.
H.
- MobyJet
- Beheerder
- Berichten: 6322
- Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
- Woonplaats: Rijk van Nijmegen
- Contacteer:
Re: Chassisnummer AV 65
Mooi dat je het nummer gevonden hebt!
Een willekeurig nummer inslaan is het domste wat je kunt doen. Ten eerste mag het niet. Ten tweede is de kans aanwezig dat je een nummer in slaat van een brommer die al een kenteken / papieren heeft.
Bij de RDW kun je een nummer laten inslaan. Dat is de officiële weg.
Verdere gesprekken over nummers inslaan en omkatten en andere illegale praktijken worden op dit forum NIET gevoerd.
daantje schreef:Hallo Polle , een nieuw nummer inslaan ... mag je dan een willekeurig nummer kiezen of moet je dan ergens rekening mee houden om een nummer te kiezen , of mag dat hetzelfde nummer zijn als op het motorblokPolle schreef:Ik vrees dat door het poederlakken jouw nummer is verdwenen.
Nieuw nummer inslaan kan ook.Het nummer op het plaatje is je motornummer.
Gr Polle
Groetjes daantje,
Een willekeurig nummer inslaan is het domste wat je kunt doen. Ten eerste mag het niet. Ten tweede is de kans aanwezig dat je een nummer in slaat van een brommer die al een kenteken / papieren heeft.
Bij de RDW kun je een nummer laten inslaan. Dat is de officiële weg.
Verdere gesprekken over nummers inslaan en omkatten en andere illegale praktijken worden op dit forum NIET gevoerd.
Re: Chassisnummer AV 65
Hallo Jet,MobyJet schreef: Een willekeurig nummer inslaan is het domste wat je kunt doen. Ten eerste mag het niet. Ten tweede is de kans aanwezig dat je een nummer in slaat van een brommer die al een kenteken / papieren heeft.
Bij de RDW kun je een nummer laten inslaan. Dat is de officiële weg.
Verdere gesprekken over nummers inslaan en omkatten en andere illegale praktijken worden op dit forum NIET gevoerd.
Ik heb ook een hekel aan dat half werk: zorg dat alles goed klopt. Ze mogen mij altijd aanhouden.
Ik heb al mijn brommers op kenteken staan en iedere brommer heeft een eigen verzekeringspolis.
Duur? Valt reuze mee. Als je aansprakelijk wordt gesteld voor een letselschade ben je duurder uit.
H.