FOM uitlaat
Geplaatst: 21 mar 2018, 20:57
Hoi Allen,
Na het opbouwen van een ander blokje voor mijn FOM, liep dat blokje net zo beroerd als het oude blokje.
Ik dacht het lijkt wel een verstopte uitlaat, terwijl ik die toch ontkoolt heb en zelfs het bochtje met prikkeldraad helemaal schoon geschrapt.
Heb een EEG uitlaat gepakt zo een met zo,n grote chrome voorbocht, past dus niet onder de FOM, dus uitlaat naar boven laten steken, starten en het blok loopt gelijk goed.
Nou moet die FOM nog naar de keuring en wilde de uitlaat origineel laten tot na de keuring.
Kijk je vanuit de voorkant in de demper dan zit daar een gaatje van een mm of 10 en als ik die groter maak zou het beter moeten gaan, heb ik bij mijn EEG ook gedaan.
Wat ik eigenlijk zou verwachten is dat met het originele uitlaatje het ding ook goed zou moeten lopen.
Herkent iemand het probleem?
Paul
Na het opbouwen van een ander blokje voor mijn FOM, liep dat blokje net zo beroerd als het oude blokje.
Ik dacht het lijkt wel een verstopte uitlaat, terwijl ik die toch ontkoolt heb en zelfs het bochtje met prikkeldraad helemaal schoon geschrapt.
Heb een EEG uitlaat gepakt zo een met zo,n grote chrome voorbocht, past dus niet onder de FOM, dus uitlaat naar boven laten steken, starten en het blok loopt gelijk goed.
Nou moet die FOM nog naar de keuring en wilde de uitlaat origineel laten tot na de keuring.
Kijk je vanuit de voorkant in de demper dan zit daar een gaatje van een mm of 10 en als ik die groter maak zou het beter moeten gaan, heb ik bij mijn EEG ook gedaan.
Wat ik eigenlijk zou verwachten is dat met het originele uitlaatje het ding ook goed zou moeten lopen.
Herkent iemand het probleem?
Paul