Benzinekraan motobecane spr

candyrod
Berichten: 169
Lid geworden op: 12 okt 2016, 14:58
Woonplaats: Belgie

Benzinekraan motobecane spr

Ongelezen bericht door candyrod » 25 okt 2016, 16:38

Benzinekraan filter van mijn Motobecane SPR ziet er niet zo best uit en laat dan ook geen benzine door (zie foto)
Moer onder de filter krijg ik niet los (draait zot) en metalen omhulsel van de filter staat zo fragiel dat het elk moment kan afbreken...
Wie weet welke kranen er ook op de tank van een spr (sp50) passen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Polle
Berichten: 2698
Lid geworden op: 14 feb 2010, 20:45
Locatie: Geel Belgie

Re: Benzinekraan motobecane spr

Ongelezen bericht door Polle » 26 okt 2016, 20:27

Ik kan een passende kraan leveren.
Ik gebruik deze op mijn sp50spaciale.

Gr Polle waar woon jij ? ik in Geel (B)

candyrod
Berichten: 169
Lid geworden op: 12 okt 2016, 14:58
Woonplaats: Belgie

Re: Benzinekraan motobecane spr

Ongelezen bericht door candyrod » 26 okt 2016, 21:16

Polle schreef:Ik kan een passende kraan leveren.
Ik gebruik deze op mijn sp50spaciale.

Gr Polle waar woon jij ? ik in Geel (B)
Wetteren tussen Aalst en Gent
En je hebt ook en sp50, je mag altijd eens een foto tonen. Heb ze in Belgie nog niet zien rondrijden.
Mijn nieuwe aanwinst is een spr, andere tank dan de sp50 maar voor de rest identiek dacht ik

Polle
Berichten: 2698
Lid geworden op: 14 feb 2010, 20:45
Locatie: Geel Belgie

Re: Benzinekraan motobecane spr

Ongelezen bericht door Polle » 27 okt 2016, 05:39

Ik heb een sp 50 speciale het tussenmodel tussen de sp50 en die van jouw neen net andersom.
Foto's staan op het forum onder de rubriek mijn bromfietsen.
Ik heb ook een D52 en een Kapitein mobysport de broer van de franse SP98 een AV89 een AV85 en een S35b

Gr Polle

candyrod
Berichten: 169
Lid geworden op: 12 okt 2016, 14:58
Woonplaats: Belgie

Re: Benzinekraan motobecane spr

Ongelezen bericht door candyrod » 27 okt 2016, 19:18

Mooie sp 50 en mooie verzameling ! In de jaren 90 had ik nog twee 51's maar momenteel is dit mijn enige Motobecane, heb wel nog een Paloma P500, mint originele Camino uit nostalgie,een Sparta SA50 en mijn vrouw en ik hebben elk nog een MBK stunt scooter uit 1999 voor dagelijks gebruik (auto hebben we niet meer) en nog mijn eerste brommer een 103 spx die nu 20 jaar stil staat. Sparta en 103 gaan plaats moeten ruimen want wil me toch meer toeleggen op Mobylette/Motobecane, de voorbije weken echt de smaak van het merk te pakken gekregen door de SPR en dat is echt mijn droombrommer.

Verzend je ook? Zo ja, mag je me een passende kraan opsturen. Betaling gebeurt natuurlijk op voorhand. En mocht je nog parts hebben?
Je vrouw heeft je nieuwe wielen gespaakt, wow wat een top vrouw. Wielen is het enige dat ik wil vervangen, het chroom is compleet verloren en ook de remmen
Mauger-moto.fr verkoopt complete wielen kant en klaar met remmen voor de 89,sp50,spr. Heb je deze al gezien? Zijn prijs is ook niet te gek.
Voor de rest laat ik deze spr origineel in de staat die hij heeft, zie graag een mooie patina

Koen

Plaats reactie