Mobylette uit '76 voor filmopnames

Algemene informatie over Mobylette/Motobecane/Kaptein/Unikap/MBK
PeterBingFilm

Mobylette uit '76 voor filmopnames

Ongelezen bericht door PeterBingFilm » 19 jul 2012, 10:06

Hallo mobylette-fans!

Mijn naam is Peter en ik werk voor Bing Film. Momenteel zijn wij druk bezig met de opnames van een nieuwe dramaserie genaamd 'Gerede Twijfel'.

In Gerede Twijfel’ houdt een professor met zijn werkgroep criminologie oude misdaadzaken tegen het licht. Hij en 5 studenten bestuderen dossiers om na te gaan of er geen fouten zijn gemaakt tijdens de waarheidsvinding en de rechtsgang. Ook de levens van de professor en de 5 studenten, hun karakters, hun geschiedenis, hun dilemma’s en wederwaardigheden spelen ene grote rol in de serie. Tien spannende verhalen, waarbij elk van deze verhalen ons naar een andere provincie in Nederland brengt.
De serie wordt vanaf 8 september uitgezonden op 11 regionale omroepen en in 2013 bij omroep MAX.

Voor deze opnames zijn wij 8, 9 en 10 augustus in de buurt van Schimmert (Zuid-Limburg) en ben ik op zoek naar een Mobylette uit '76! Dit mag er ook een zijn uit een net ander bouwjaar, als het maar wel een echte old-timer is! Ik heb een foto van een Mobylette die we in gedachten hebben(maar hou je hier alsjeblieft niet aan vast!)

Afbeelding

Is er iemand die een dergelijke Mobylette heeft en het leuk zou vinden om 1 van deze 3 dagen(nog nader te bepalen) aanwezig te zijn op de set en de bromfiets uit te lenen voor de opnames?

Reacties graag naar peter@bingfilm.tv

Hartelijk bedankt en hopelijk tot snel!

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6340
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Mobylette uit '76 voor filmopnames

Ongelezen bericht door MobyJet » 19 jul 2012, 19:23

Hoi Peter,

Wat een leuk initiatief!

Ik heb eventueel deze..

Afbeelding



Maar als er iemand dichterbij woont en makkelijker daar een moby kan krijgen, is dat ook goed.
Deze moet anders aardig wat km's afleggen. Eerst 200 naar mijn huis, en dan naar Zuid-Limburg..

PeterBingFilm

Re: Mobylette uit '76 voor filmopnames

Ongelezen bericht door PeterBingFilm » 20 jul 2012, 09:15

Goed om te weten, ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden!

De eerste reactie is al binnen, maar hoe dichter bij Zuid-Limburg hoe beter natuurlijk!

peterl
Berichten: 265
Lid geworden op: 22 aug 2011, 00:53

Re: Mobylette uit '76 voor filmopnames

Ongelezen bericht door peterl » 21 jul 2012, 00:46

Beste Peter,
de mobylette die jij op de afbeelding laat zien is een AV 76 , maar is nooit in Nederland geimporteerd. Mobylette's uit de midden 70 jaren zijn :
AV 50 , AV 55 , AV 85 , AV 89 , AV 92 en de SP 93.

Succes met de filmopname

Peter L.

p.s. misschien de mobylette song van Kloosterboer gebruiken.

Plaats reactie