Onderdelen omwisselen AV50s naar AV50

Wissel hier informatie uit over de uitgebrachte modellen en uitvoeringen.
Combinette
Berichten: 214
Lid geworden op: 03 jan 2012, 15:52
Locatie: Arendonk (B)

Onderdelen omwisselen AV50s naar AV50

Ongelezen bericht door Combinette » 28 jan 2012, 22:56

Hallo,

Ik heb een AV50 die ik netjes in orde wil maken, de staat is redelijk maar nu heb ik een exact dezelfde op het oog die erg netjes is maar het is een AV50s.
Nu heb ik het idee om deze aan te schaffen en al het goede over te zetten op mijn AV50, denk aan het achterspatbord, pakkendrager zijkappen enz.
Is dit allemaal mogelijk en houd ik mijn AV50 orgineel als ik onderdelen overzet?
Het achterspatbord is wel anders, er zit een wit stuk op en op mijn huidige mobylette niet, de mijne is van '71 en de AV50s van '70
Op het eerste zicht zien ze er hetzelfde uit op het chrome en het achterspatbord en "driehoekjes" achter het zadel na.
Kortom, kan ik deze goed als donor gebruiken zodat mijn AV50 een net origeneel exemplaar blijft, en de AV50s ook nog orgineel maar in iets mindere staat zoals die nu is?

Groeten,

Roelant.

Gebruikersavatar
ruudk
Berichten: 2404
Lid geworden op: 24 mei 2010, 13:48
Woonplaats: Warfhuizen

Re: Onderdelen omwisselen AV50s naar AV50

Ongelezen bericht door ruudk » 29 jan 2012, 19:48

Ha Combinette,

Je kunt het volgens mij zelf per onderdeel bekijken: de spullen die je verwisselt even met een scherp, kritisch oog vergelijken, dan zie je het wel of het identiek is. Zelf weet ik niet precies de verschillen tussen AV50 en AV50s.

Groetjes,
Ruud

Polle
Berichten: 2698
Lid geworden op: 14 feb 2010, 20:45
Locatie: Geel Belgie

Re: Onderdelen omwisselen AV50s naar AV50

Ongelezen bericht door Polle » 29 jan 2012, 21:14

Hallo Roelant

Het achterspatbord met wit stuk is een Nederlands spatbord en het andere een Belgisch of Frans
Inderdaad goed kijken en vergelijken en dan lukt het wel.

Gr Polle

Plaats reactie