Born2Brom

(web)winkels, informatiesites en meer..
Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Born2Brom

Ongelezen bericht door MobyJet » 02 mar 2015, 17:40

http://winkel.born2brom.nl/index.php?op ... t&Itemid=7

Input met betrekking tot gezochte onderdelen kunnen ook nog worden gemeld, zodat dit onderzocht kan worden op haalbaarheid om te leveren.

GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 02 mar 2015, 20:14

Jet, er is wel degelijk input geweest. Heb viermaal Peter gemaild voor onderdelen. Helaas kon hij deze nu en in de toekomst niet leveren. Als ik input heb, doe ik dat uiteraard rechtstreeks en niet via een forum . Is Peter lid? Heb nooit iets van hem gelezen. Gr. Joop

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door MobyJet » 02 mar 2015, 20:31

GROENEKAN schreef:Jet, er is wel degelijk input geweest. Heb viermaal Peter gemaild voor onderdelen. Helaas kon hij deze nu en in de toekomst niet leveren. Als ik input heb, doe ik dat uiteraard rechtstreeks en niet via een forum . Is Peter lid? Heb nooit iets van hem gelezen. Gr. Joop
Ik zeg niet dat er geen input is geweest hoor ;) Dat andere topic liep op niets uit (althans, wel op iets, maar een hele andere discussie dan waar het voor bedoeld was). Mooi dat je je input levert, en rechtstreeks is dat natuurlijk ook prima! Zo helpen we elkaar weer toch.

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3891
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door Lolle » 02 mar 2015, 23:07

ik heb ook gevraagd om spullen alleen voorlopig nog niet leverbaar. Staan wel op de site maar peter weet niet wanneer het leverbaar is.
Schiet niet erg op :evil:

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door Harrie » 02 mar 2015, 23:59

1 april is toch pas over een maand? :o
Je kunt beter rechtstreeks in Frankrijk bestellen via websites of www.eBay.fr
Alle onderdelen op zijn site zijn vrij courant.
Harrie

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door MobyJoost » 28 mar 2015, 12:06

Ik heb wat onderdelen besteld. Dinsdag besteld, vandaag binnen. Naar tevredenheid.

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door MobyJoost » 28 mar 2015, 13:09

Toch niet helemaal. Ik had 30 spatbord boutjes besteld, maar heb er 17. Er zat een briefje bij, dat ze op waren en er €10,00 teruggestort wordt. Heel netjes dus, maar wel jammer. Het zijn mooie boutjes ( http://winkel.born2brom.nl/index.php?pa ... t&Itemid=2 ), en ik hoop, dat ze ze weer krijgen.

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door MobyJoost » 01 jul 2015, 22:54

Born2Brom had even geen Mobylette spullen op de site. Ik geloof, dat iemand op het forum meldde, dat het ging om lastige bevoorrading. Nu zijn ze weer terug. Is het probleem opgelost?

JanmobyEvert
Berichten: 1989
Lid geworden op: 18 aug 2015, 21:28
Woonplaats: Wierden
Locatie: Wierden

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door JanmobyEvert » 15 jun 2017, 22:50

Ik heb al een paar keer iets gekocht bij B2B. De laatste keer kreeg ik twee inlaatpakkingen ipv twee koppakkingen. Ik heb een mailtje naar Peter de postmaster gestuurd en na twee dagen heb de juiste pakkingen via de post ontvangen. Netjes opgelost !!

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door MobyJoost » 15 jun 2017, 23:23

Ik had dat laatst ook met een carburateur. Er zat een doosje bij de levering, met hetzelfde artikelnummer, ayls de carburateur, maar er zat een ontsteking in voor een Kreidler, of zo. Even gemaild. Bleek een achtergebleven exemplaar van een ontsteking, die niet meer in het assortiment zat. Ze moesten even zoeken naar de carburateur. Er is een Franse site met precies hetzelfde uiterlijk en dezelfde Moby onderdelen. Moest dus waarschijnlijk uit Frankrijk komen. Kreeg de carb na een week, en een mailtje met verontschuldiging voor de vertraging. Dus gewoon netjes opgelost.

Hans10
Berichten: 827
Lid geworden op: 03 aug 2015, 13:55
Woonplaats: Gorinchem

Re: Born2Brom

Ongelezen bericht door Hans10 » 28 aug 2017, 10:39

Langs geweest in Aalsmeer en een originele Gurtner 12 mm gekocht. Spatbordboutjes 5 en 6 mm zijn in voorraad en ook de bekende, beruchte vliegwielmoer links draaiend met het vierkante 9 mm gat.
Er werd verteld dat er veel vraag is naar Mobylette onderdelen en dat ze het assortiment gaan uitbreiden.

Plaats reactie