Gezocht stuur voor Mobylette AV31 50 er jaren

Vertel hier waar je naar op zoek bent.
Forumregels
Graag een duidelijke omschrijving, liefst met foto/afbeelding, van het gevraagde onderdeel of brommer.
Sloogs

Gezocht stuur voor Mobylette AV31 50 er jaren

Ongelezen bericht door Sloogs » 16 nov 2019, 13:42

Gezocht exact hetzelfde stuur als op de foto's maar graag in betere staat.Dus met gaten en bevestiging voor de choke zodat ik alles over kan zetten. Ik kan hem natuurlijk opnieuw laten verchromen maar dan wordt hij te mooi voor de rest van de brommer die ik niet tot in perfecte staat wil restaureren maar opknappen om te gebruiken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

brommerskieken

Re: Gezocht stuur voor Mobylette AV31 50 er jaren

Ongelezen bericht door brommerskieken » 16 nov 2019, 16:51

Heb hier een stuur
Kom je morgen ook in HHN
Dan neem ik hem mee
Anders even je mail adres
Via een pb
Dan stuur ik je een foto

Gr Harold

Sloogs

Ongelezen bericht door Sloogs » 16 nov 2019, 21:43

Hoi Harold,

Bedankt voor je reactie. Ik weet niet of je mijn PB ontvangen hebt. Ik ben nieuw op deze site en moet nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt. Ik zie de PB namelijk niet bij verzonden berichten staan? Ik ga helaas niet naar de beurs maar heb vanzelfsprekend wel interesse in het stuur. Misschien kan je mij een PB sturen waar ik dan op kan reageren? Of misschien heb je mijn PB wel ontvangen.

Mvg, Hans

MobyJet
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door MobyJet » 19 nov 2019, 22:06

Sloogs schreef:
16 nov 2019, 21:43
Hoi Harold,

Bedankt voor je reactie. Ik weet niet of je mijn PB ontvangen hebt. Ik ben nieuw op deze site en moet nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt. Ik zie de PB namelijk niet bij verzonden berichten staan? Ik ga helaas niet naar de beurs maar heb vanzelfsprekend wel interesse in het stuur. Misschien kan je mij een PB sturen waar ik dan op kan reageren? Of misschien heb je mijn PB wel ontvangen.

Mvg, Hans
Hoi Hans,

Een pb komt pas bij verzonden berichten als hij gelezen is. Tot die tijd blijft hij in postvak uit staan.

Plaats reactie