17 november 2019 Beurs Heerhugowaard

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
MobyJet
Beheerder
Contacteer:

Re: 17 november 2019 Beurs Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MobyJet » 28 okt 2019, 16:17

Wie heeft er materiaal voor het stukje forumstand?

Ik heb het grote bord van het forum en een plank met sleutelhangers.
Nog iets leuks of een eye catcher erbij zou erg leuk zijn.

Ik ben zelf in ieder geval de ochtend aanwezig, zo lang als het gaat.

PantinNL

Ongelezen bericht door PantinNL » 31 okt 2019, 15:28

Hallo Jet,
Ik neem sowieso een aantal zaken mee, die onze hobby aardig etaleren.
Mocht er ruimte over zijn op het Forumgedeelte, dan kan ik dat wel opvullen met een aantal leuke ( niet verkoop-) objecten.
Henk

MobyJet
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door MobyJet » 31 okt 2019, 19:04

Dank je wel Henk!

PantinNL

Ongelezen bericht door PantinNL » 09 nov 2019, 12:22

De laatste voorbereidingsweek voor Heerhugowaard is ingegaan.
De bestelde onderdelen van onze forumleden zijn nagenoeg allemaal gevonden! Over een enkel onderdeel dat ontbreekt zijn ook alternatieven of andere leveranciers beschikbaar.

Ondertussen is er veel tijd gaan zitten in het opzoeken, uitzoeken en soms maken van onderdelen. Op de beursdag zelf zou ik in hoge tijdnood zijn gekomen of zou ik alsnog de onderdelen achteraf moeten opsturen. Het sturen van een mailtje of een belletje is zo gepiept en je voorkomt extra verzendkosten. Neem - ik blijf het zeggen! - foto's van de brommers en voorbeelden van de versleten onderdelen mee.
Elke keer weer zie je dat er mensen zijn die om een "uitlaat van een mobylette" vragen, terwijl ze zelfs het model niet kennen.
Bij sommige mensen schiet hun kennis over mobylette duidelijk tekort, terwijl er zoveel over de modellen vastligt.

Alles wat nu nog aangevraagd wordt, kan alleen als "grijpvoorraad" meegenomen worden naar de beurs.

We staan hier vooral op de beurs om mensen te vertellen over onze hobby in het algemeen, geven van restauratie tips, te helpen met adviezen en natuurlijk om aan de broodnodige onderdelen te helpen om hun mobylette weer rijdend te krijgen.
De veelzijdigheid van onze prachtige hobby wordt trouwens ook op dit forum weergegeven: de vondsten, de restauraties, de technieken, de evenementen en ritten, de historische achtergronden, de configuraties van gigantisch veel verschillende modellen brom- en motorfietsen van onze geliefde merken Motobécane, Kaptein en andere mobylette merken.
Over al deze kenmerken zul je op de beurs allerlei voorbeelden aantreffen. Een feest voor de mobylette-liefhebber!
Voor mij als standhouder altijd weer leuk om een heleboel bekenden te zien en een praatje te maken.

Groet,
Henk

Plaats reactie