2025: 29 mei Oldtimerdag Hoornsterzwaag
- MobyJet
- Beheerder
- Contacteer:
2025: 29 mei Oldtimerdag Hoornsterzwaag
Leuk, gezellig evenement!
Van de beurs hoef je niet veel te verwachten (ook wel aanbod van onderdelen van auto's, tractoren, etc), en er is geen georganiseerde rit.
Ik ga in ieder geval in het roze: of de roze Motobecane of de roze Yamaha. Ik heb afgesproken met wat andere FS1 rijders uit de buurt.
Misschien kunnen we met wat mensen een ritje rijden?
https://www.oldtimer-evenement.com/
Van de beurs hoef je niet veel te verwachten (ook wel aanbod van onderdelen van auto's, tractoren, etc), en er is geen georganiseerde rit.
Ik ga in ieder geval in het roze: of de roze Motobecane of de roze Yamaha. Ik heb afgesproken met wat andere FS1 rijders uit de buurt.
Misschien kunnen we met wat mensen een ritje rijden?
https://www.oldtimer-evenement.com/
- MobyJet
- Beheerder
- Contacteer:
Re: 2025: 29 mei Oldtimerdag Hoornsterzwaag
Gisteren was het erg druk op het evenement. Er heerste een leuke, gezellige sfeer. Helaas wel veel miezer gehad, waardoor je uiteindelijk toch best nat was.
Het is wat vergelijkbaar met Woerden, alleen zonder iemand die de hele dag door een microfoon staat te schreeuwen, en meer gericht op vierwielers (vooral auto's, VW busjes en tractoren), en qua show groter. Brommers worden wat ondergesneeuwd, motoren zijn er bijna niet.
Aanrader om een keer naar toe te gaan. Dan heb je het ook weer voor de komende 10 jaar gezien
Qua onderdelen lag er opvallend veel Puch Maxi. Verder de bekende ZundLer en wat mobylette zijkappen, carburateurs en kleine delen gespot. En veel oldtimer auto onderdelen en accessoires, en landbouwdecoratie.
Volgend jaar 30e editie!
2 mobylettes AV40 gespot en een ondefinieerbare (Franse?) sloot vondst.
Klikken voor de plaatjes:

Het is wat vergelijkbaar met Woerden, alleen zonder iemand die de hele dag door een microfoon staat te schreeuwen, en meer gericht op vierwielers (vooral auto's, VW busjes en tractoren), en qua show groter. Brommers worden wat ondergesneeuwd, motoren zijn er bijna niet.
Aanrader om een keer naar toe te gaan. Dan heb je het ook weer voor de komende 10 jaar gezien
Qua onderdelen lag er opvallend veel Puch Maxi. Verder de bekende ZundLer en wat mobylette zijkappen, carburateurs en kleine delen gespot. En veel oldtimer auto onderdelen en accessoires, en landbouwdecoratie.
Volgend jaar 30e editie!
2 mobylettes AV40 gespot en een ondefinieerbare (Franse?) sloot vondst.
Klikken voor de plaatjes:
-
JanmobyEvert
Maar wel verkocht hè die slootvondst 

1 gek is genoeg

- tuinkabouter90
- Contacteer:
die groene achter op de bus is van mij 
- MobyJet
- Beheerder
- Contacteer:
Mooie combinatie
Leuk voor decoratie in de mancave
Polle
Polle
- MobyJet
- Beheerder
- Contacteer:
De foto's van dit jaar kunnen wel in het topic van vorig jaar.
Bij de 'show' brommers waren 3 mobylettes, inclusief die van mij.
Er was nog best eea te koop qua moby spul. Ook nog wat blokjes en zijkappen waar ik geen foto's van heb.
Ik heb niets gekocht, want had niets nodig.
Of ja, een luchtfilter kapje, want die ben ik onderweg verloren (is ook weer gevonden en meegenomen)
Maar die heb ik ook zelf nog wel op voorraad.

Beurs:

200 euro:

Bij de 'show' brommers waren 3 mobylettes, inclusief die van mij.
Er was nog best eea te koop qua moby spul. Ook nog wat blokjes en zijkappen waar ik geen foto's van heb.
Ik heb niets gekocht, want had niets nodig.
Of ja, een luchtfilter kapje, want die ben ik onderweg verloren (is ook weer gevonden en meegenomen)
Beurs:
200 euro:
Was er ook nog een rit bij of is het alleen zien en gezien worden?
Paul
Paul
- MobyJet
- Beheerder
- Contacteer:
Overigens is het patser-niveau hier heel erg laag.
Deelnemers vinden het vooral leuk om met hun voertuig te rijden en komen, mensen te ontmoeten en gratis naar binnen te kunnen
. Het 'gezien worden' ervaar ik totaal niet.
Het publiek is ook heel divers.
Weinig echt hele dure voertuigen, veel voertuigen die vaker (tot dagelijks) gebruikt worden dan alleen 'shows'.
Ik vind het een leuk evenement. En dat vind ik niet heel snel
Deelnemers vinden het vooral leuk om met hun voertuig te rijden en komen, mensen te ontmoeten en gratis naar binnen te kunnen
Het publiek is ook heel divers.
Weinig echt hele dure voertuigen, veel voertuigen die vaker (tot dagelijks) gebruikt worden dan alleen 'shows'.
Ik vind het een leuk evenement. En dat vind ik niet heel snel