Eerstvolgende beurs?

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Jorisvette
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jan 2015, 15:32
Locatie: Schipluiden

Eerstvolgende beurs?

Ongelezen bericht door Jorisvette » 26 jan 2015, 17:49

Beste lezer(s)

Sinds een maand ben ik de trotste eigenaar van een Mobylette Kaptein AV55. Om deze weer in zijn glorieuze staat terug te brengen heb ik en aantal onderdelen nodig. Nu leek het mij leuk om deze op een beurs te gaan halen om gelijk een praatje te maken en wat meer kennis te vergaren. Mijn vraag is dus: wanneer is er weer een brommerbeurs waar eventueel Mobylette onderdelen te koop zijn, evenals kenners van het merk te vinden zijn?

Met vriendelijke groet, Joris

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Eerstvolgende beurs?

Ongelezen bericht door Harrie » 26 jan 2015, 18:23

Hallo Joris,
Waar woon je ergens? De meeste beurzen die binnenkort op stapel staan en waar mobylette-onderdelen te koop zijn, bevinden zich in België.
Onderdelen kun je ook via bepaalde forumleden krijgen (of meestal kopen :D ).
Harrie

Polle
Berichten: 2698
Lid geworden op: 14 feb 2010, 20:45
Locatie: Geel Belgie

Re: Eerstvolgende beurs?

Ongelezen bericht door Polle » 26 jan 2015, 19:06

Hallo Joris

Ik sta met een zeer grote stand mobylette onderdelen op 22maart op de beurs van de campsesolexisten in Gelderhorsten (Lommel) Belgie.

Gr Polle

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6325
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Eerstvolgende beurs?

Ongelezen bericht door MobyJet » 28 jan 2015, 14:36

Jorisvette schreef:Beste lezer(s)

Sinds een maand ben ik de trotste eigenaar van een Mobylette Kaptein AV55. Om deze weer in zijn glorieuze staat terug te brengen heb ik en aantal onderdelen nodig. Nu leek het mij leuk om deze op een beurs te gaan halen om gelijk een praatje te maken en wat meer kennis te vergaren. Mijn vraag is dus: wanneer is er weer een brommerbeurs waar eventueel Mobylette onderdelen te koop zijn, evenals kenners van het merk te vinden zijn?

Met vriendelijke groet, Joris
Welkom Joris!

Zou je je woonplaats even willen toevoegen aan je profiel?

Ik gebruik dit overzicht zelf altijd om te kijken wat er wanneer te doen is
http://forum.bromfiets.nl/ubbthreads/ub ... b=calendar
Of er mobylette onderdelen worden aangeboden, weet je natuurlijk (vrijwel) nooit zeker.

En verder natuurlijk onze eigen rittenkalender, waar je zeker mede liefhebbers gaat ontmoeten en kennis kunt opdoen.
viewtopic.php?f=18&t=2775

Je zou je gezochte onderdelen ook bij GEZOCHT op het forum kunnen plaatsen. Ik heb zelf laatst een AV55 verkocht, en nog eentje in onderdelen. Heb nu zelf alleen nog een achterbrug incl standaard liggen van dit type.

Groetjes

Jorisvette
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jan 2015, 15:32
Locatie: Schipluiden

Re: Eerstvolgende beurs?

Ongelezen bericht door Jorisvette » 29 jan 2015, 10:51

Ik ben woonachtig in Schipluiden, dit ligt vlak naast Delft. Maar als ik zeker weet dat er ergens ondelen/kennis te vergaren is dan maak ik er een dag of weekendje weg van. Bedankt voor de reacties in ieder geval!

Vriendelijke groet, Joris

Plaats reactie