winterstop

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Gebruikersavatar
australman
Berichten: 1284
Lid geworden op: 18 dec 2013, 17:07
Locatie: oostwold oldambt

winterstop

Ongelezen bericht door australman » 20 okt 2023, 09:46

Hoi,

Omdat de Drente rit van Paul en Hilco nog even op zich laat wachten,vroeg ik me af,of we voor die tijd nog iets leuks gingen doen.

Hans

paulmz
Berichten: 1731
Lid geworden op: 27 sep 2015, 20:17
Locatie: De Krim

Re: winterstop

Ongelezen bericht door paulmz » 20 okt 2023, 09:58

Het staat in de rubriek beurzen en ik ben van plan volgende week zaterdag naar de beurs in Kootwijkerbroek te gaan.

Btw het lijkt er op dat dit forum terminaal is, gezien de hoeveelheid berichten van de afgelopen weken.

Paul

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3221
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: winterstop

Ongelezen bericht door PantinNL » 20 okt 2023, 10:42

australman schreef:
20 okt 2023, 09:46
Hoi,

Omdat de Drente rit van Paul en Hilco nog even op zich laat wachten,vroeg ik me af,of we voor die tijd nog iets leuks gingen doen.

Hans
Ik rijd nog regelmatig ritjes en dat doe ik meestal alleen of met mobylette-liefhebbers uit de buurt. Zodra het weer redelijk is ga ik binnenkort met mijn broer een leuke route rijden en dat doen we ieder op een AV31. We gaan dan misschien ook op bezoek bij een andere AV31-eigenaar, die hier inb de buurt woont.
Ik heb een aantal leuke routes op voorraad liggen en een ervan is de route vanuit Helmond naar Heusden a/d Maas; mogelijk gaan we die het komend voorjaar rijden. Als je uitsluitend afhankelijk bent van andermans initiatieven, is het leven maar saai.
Er zijn overigens de komende tijd veel beurzen, waarbij die van België extra interessant zijn i.v.m. onderdelen aanbod en de lage benzineprijs.
Op de site van "De Reutel" vond ik een aantal tips.
https://www.dereutel.nl/beursen-agenda/

Er valt gelukkig nog steeds genoeg te beleven.
Groet,
Henk
Laatst gewijzigd door PantinNL op 20 okt 2023, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3904
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: winterstop

Ongelezen bericht door Lolle » 20 okt 2023, 11:19

Het is idd wat magertjes wat betreft het Forum. Ook het eindigen van de mobylettestraat in hhw, het niet meer deelnemen aan Woerden, lage opkomst bij ritten. Weinig nieuwkomers. Andere druktes bij enkele vaste forumleden zoals verhuizingen en aanleggen van moestuinen. Wegvallen oud gedienden. Het heeft allemaal invloed op het met elkaar beleven van onze hobby. Ik denk dat we het moeten accepteren en er uit halen wat er in zit. Persoonlijk zijn onze gezamenlijke ritten een hoogtepunt voor mij. Ook de individuele bezoeken die ik bij anderen breng en anderen bij mij komen ervaar ik als bijzonder en geniet ik van. Zo ben ik kort geleden nog bezocht door iemand die zijn vrouw had overtuigd dat een midweek Friesland goed voor hen zou zijn. De vrouw vertelde mij terloops dat het bezoek aan Burgwerd wel de hoofdreden was. Daar geniet ik van.
Als iemand een leuk idee heeft om samen te beleven sta ik voor open. Een gezamenlijk bezoek brengen aan een museum, verzameling of beurs, prima. Ik ben voor.
Natuurlijk is een ieder die de behoefte heeft een keer langs te komen ook altijd welkom.
Laten we met elkaar het Forum levend houden.
Groet, Lolle

paulmz
Berichten: 1731
Lid geworden op: 27 sep 2015, 20:17
Locatie: De Krim

Re: winterstop

Ongelezen bericht door paulmz » 20 okt 2023, 11:55

We zouden kunnen overwegen 1 of meer keer een Stamtafel te houden,maw een centrale plek afspreken,bakkie of lunch doen,ouwehoeren en weer pleitte.
Helaas komen mensen dan met de auto en dan kan je net zo goed naar de plaatselijke MacDonalds rijden om buren te treffen.
Nogmaals ik ga volgende week naar K,wijkerbroek en tref iig 2 mensen van de harde rijderskern.

Paul

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6325
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: winterstop

Ongelezen bericht door MobyJet » 20 okt 2023, 13:11

paulmz schreef:
20 okt 2023, 11:55
We zouden kunnen overwegen 1 of meer keer een Stamtafel te houden,maw een centrale plek afspreken,bakkie of lunch doen,ouwehoeren en weer pleitte.
Dat vind ik een heel goed idee!
Dat mensen met de auto komen, hoeft de gezelligheid niet te benadelen.

In het verleden zijn er ook sleuteldagen in de winter geweest, dat was ook gezellig.
Mijn schuur is vol bij 2 mensen en op de brug staat eerst nog een ander merk :mrgreen:

Hans10
Berichten: 827
Lid geworden op: 03 aug 2015, 13:55
Woonplaats: Gorinchem

Re: winterstop

Ongelezen bericht door Hans10 » 24 okt 2023, 16:39

Lijkt mij een reuze goed idee om een stamtafel te houden. De nazit na de Twente rit was ook reuze gezellig.
De voorbereidingen voor de "Vestingsteden rit" (werktitel) zijn in volle gang . De verzwaring van de Merwededijk maakt een rit direct oostwaarts lastig. wellicht eerst naar de andere oever naar Woudrichem met het veer of toch over de brug via Sleewijk. Kortom mijn leuke bezigheid voor winterse dagen.

paulmz
Berichten: 1731
Lid geworden op: 27 sep 2015, 20:17
Locatie: De Krim

Re: winterstop

Ongelezen bericht door paulmz » 27 okt 2023, 17:16

Morgen met z'n 3en forummeeting in Kootwijkerbroek.
Of zijn er nog meer gegadigden voor deze meeting?

Paul

Plaats reactie