Bromfietsbeurs Waarland 7 april 2024

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Gebruikersavatar
Marco
Berichten: 581
Lid geworden op: 31 dec 2010, 20:46
Woonplaats: Middle of nowhere

Bromfietsbeurs Waarland 7 april 2024

Ongelezen bericht door Marco » 02 mar 2024, 12:42

Afbeelding

Is ook al weer bijna.

Je kan ook een foto van je brommer laten maken door een fotograaf maar dan moet je wel van te voren aanmelden

Gebruikersavatar
Supermuggie
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mei 2013, 15:43
Woonplaats: Noord Holland
Locatie: Zandvoort

Re: Bromfietsbeurs Waarland 7 april 2024

Ongelezen bericht door Supermuggie » 07 apr 2024, 14:42

Niet gelukt dit keer. Was het wat? ; :eh:

Gebruikersavatar
Marco
Berichten: 581
Lid geworden op: 31 dec 2010, 20:46
Woonplaats: Middle of nowhere

Re: Bromfietsbeurs Waarland 7 april 2024

Ongelezen bericht door Marco » 07 apr 2024, 16:26

Ik was er vanmorgen vroeg maar vond het erg rustig.

Ben daarna snel doorgereden naar het strand en daar lekker gewandeld😎

Gebruikersavatar
Supermuggie
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mei 2013, 15:43
Woonplaats: Noord Holland
Locatie: Zandvoort

Re: Bromfietsbeurs Waarland 7 april 2024

Ongelezen bericht door Supermuggie » 07 apr 2024, 17:49

Bedankt voor de reactie. Ja het strand was ook lekker vandaag :thumbup:

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3222
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: Bromfietsbeurs Waarland 7 april 2024

Ongelezen bericht door PantinNL » 08 apr 2024, 15:34

In het verleden heb ik slechts één keer op de April-beurs te Heerhugowaard gestaan, maar dat was ook de laatste keer, want in vergelijking met november was de belangstelling meestal beperkt. Daarna ben ik nog vele jaren doorgegaan in november, waarbij ik jarenlang onderdeel was van de mobylettestraat.
Daarna liep ook in november de belangstelling van de mobylette-liefhebbers weer sterk terug. Jammer, maar het viel wel te verwachten als je de gemiddelde leeftijd van onze doelgroep in ogenschouw neemt.
Voor degenen die toch willen blijven rijden zijn er via webshops nog allerlei onderdelen te koop. Gelukkig maar....
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Internet als bedreiging werd gezien voor bromfietsclubs en onze hobby in het algemeen.
Het tegendeel is waar.
Afgelopen zondag was er ook een andere beurs en wel in Kalkar (D). Ik was verhinderd, maar een enthousiaste buurman vertelde me dat het typisch een beurs in de opbouwfase was, maar met veel potentie heeft om tot iets moois uit te groeien. Het is voor mij slechts een uurtje rijden met de auto.
Wie weet ga ik de volgende keer wel een keer kijken.
Henk

GROENEKAN
Berichten: 3767
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Bromfietsbeurs Waarland 7 april 2024

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 08 apr 2024, 16:10

PantinNL schreef:
08 apr 2024, 15:34
In het verleden heb ik slechts één keer op de April-beurs te Heerhugowaard gestaan, maar dat was ook de laatste keer, want in vergelijking met november was de belangstelling meestal beperkt. Daarna ben ik nog vele jaren doorgegaan in november, waarbij ik jarenlang onderdeel was van de mobylettestraat.
Daarna liep ook in november de belangstelling van de mobylette-liefhebbers weer sterk terug. Jammer, maar het viel wel te verwachten als je de gemiddelde leeftijd van onze doelgroep in ogenschouw neemt.
Voor degenen die toch willen blijven rijden zijn er via webshops nog allerlei onderdelen te koop. Gelukkig maar....
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Internet als bedreiging werd gezien voor bromfietsclubs en onze hobby in het algemeen.
Het tegendeel is waar.
Afgelopen zondag was er ook een andere beurs en wel in Kalkar (D). Ik was verhinderd, maar een enthousiaste buurman vertelde me dat het typisch een beurs in de opbouwfase was, maar met veel potentie heeft om tot iets moois uit te groeien. Het is voor mij slechts een uurtje rijden met de auto.
Wie weet ga ik de volgende keer wel een keer kijken.
Henk
Als je meer meer dan 10 jaar geleden eerst op internet had gekeken dan zei de dokter " Ga je liever naar Dr Internet". Nu gaan ze er van uit dat je al een beetje op internet hebt georienteerd. Tijden veranderen.

Plaats reactie