Beurs Bromvliegers in Veghel

Wanneer is er een oldtimer (bromfiets) beurs?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Beurs Bromvliegers in Veghel

Ongelezen bericht door Harrie » 05 jan 2012, 13:35

Beste forumleden,
As. zondag 8 januari is er in Veghel (Zuid-oost Brabant - Nederland) een beurs van de Bromvliegers.
Stan van Asten en ik gaan daar naar toe (thuiswedstrijd ;) ).
Peter Sloots zal er met mobylette-onderdelen staan en ik zou ook e.e.a. mee kunnen nemen als iemand er om vraagt.
We zullen de nodige flyers voor dit forum verspreiden, want ik kom nog regelmatig mensen tegen die dit forum niet kennen.

Beursgegevens:

8 jan. 2012 – Brabantse Bromfietsbeurs – Veghel. (Org. De Bromvliegers)
Beurs voor bromfietsen en onderdelen.
Let op: nieuwe (grotere) locatie: CHV Koekbouw, Veghel. Verwarmde hal!
Open: 10.00-15.00u.
Info: 06-28888291 of http://www.bromvliegers.nl

tomoby
Berichten: 78
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:19
Locatie: oirschot
Contacteer:

Re: Beurs Bromvliegers in Veghel

Ongelezen bericht door tomoby » 06 jan 2012, 11:02

op het laatste moment heb ik nog een stand naast die van Peter Sloots kunnen bemachtigen
ik neem wat onderdelen van de oudere type mobylette mee en verder van alles wat van diversen jongere type mobylette
misschien wel net die onderdeel wat je zoekt


groeten en tot de zondag ,Toon (tomoby)

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Beurs Bromvliegers in Veghel

Ongelezen bericht door Harrie » 06 jan 2012, 13:54

Beste Toon,
Nog de beste wensen voor jou en Sonja en leuk dat jij er ook staat. Mobylettestands zijn schaars tegenwoordig
Ik kom zeker bij jullie op bezoek.
Tot zondag,
Harrie

GROENEKAN
Berichten: 3766
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Beurs Bromvliegers in Veghel

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 08 jan 2012, 16:18

Beste mensen,

Kwam vanochtend om 10.45 uur op deze beurs. Wilde eigenlijk gelijk weer weg. Veel te druk. Toch maar eens even naar Henk, Stan, Toon en Peter Sloots gaan zoeken. Niet te vinden in die drukte. Toen maar eens een kopje koffie gaan drinken. En zowaar om ca 12.00 uur kon je weer een beetje door de gangpaden lopen en in de diverse stands kijken. Ontmoette toen Peter en Toon broederlijk naast elkaar met veel Moby-onderdelen. Erg leuk. Toch nog wat kleine dingen kunnen kopen en interessante zaken gezien. Al met toch een heel plezierig bezoek. Wel jammer dat ik Henk en Stan niet heb kunnen treffen. Volgende keer beter.

Groet,

Joop

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Beurs Bromvliegers in Veghel

Ongelezen bericht door Harrie » 08 jan 2012, 21:29

Beste Joop,

Inderdaad veel te druk. Je kon je kont niet keren. Toch heb ik enkele nuttige onderdelen gevonden bij Peter Sloots.
Bij een andere stand vond ik zelfs een erg mooie verchroomde Kaptein teller (1952) voor een redelijk bedrag.
Van mijn lange lijst heb ik weinig dingen gevonden. Je moet geduld hebben bij het zoeken.
"Effuh halen" is er tegenwoordig niet meer bij. Verder heb ik wat folders van dit forum rondgtestrooid.
Dat ga ik straks in Rosmalen ook doen.

Groet,
Harrie

Plaats reactie