Hou je e-mailadres up to date !!

Alles over het forum zelf
Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door MobyJet » 13 mei 2014, 11:00

Na het versturen van de nieuwsbrief gisteren, heb ik 30 mailtjes retour gekregen die niet bezorgd konden worden. Om diverse redenen: mailbox niet beschikbaar, mailbox vol, of e-mailadres bestaat niet meer. Dit geldt ook voor een aantal leden die recent nog hebben ingelogd.
De leden die na hun registratie niet meer hebben ingelogd, of alleen langer dan een jaar geleden nog, heb ik verwijderd. Geplaatste berichten heb ik niet verwijderd. Deze leden kunnen zichzelf uiteraard weer gewoon opnieuw aanmelden met een werkend e-mailadres.

Bij dezen dus het verzoek om je e-mailadres aan te passen/te controleren als je gisteren geen nieuwsbrief hebt ontvangen! (of als je in de toekomst een ander e-mailadres neemt/krijgt).
Dit kun je zelf aanpassen in het gebruikerspaneel.

Extra aandacht voor (niet verwijderd!):
dialoco
Moby.av46
Pieter
Pieterrr
azureus
r.v.middendorp
MobyRoby
Villastrangiato
m.vandervet
joost (Joop, is dat familie van jou??)
Mobydick

Zoals gezegd: er zijn diverse redenen waarom de email niet is aangekomen. Graag even controleren dus.

GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 13 mei 2014, 23:55

Zou heel goed kunnen zijn dat Joost mijn zoon is. Hij heeft een keer een account gemaakt om eens even zijn belangstelling te tonen. Ik mail je via PM zijn emailadres. Dank en groet, Joop

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door MobyJet » 14 mei 2014, 09:29

GROENEKAN schreef:Zou heel goed kunnen zijn dat Joost mijn zoon is. Hij heeft een keer een account gemaakt om eens even zijn belangstelling te tonen. Ik mail je via PM zijn emailadres. Dank en groet, Joop
Bedankt, heb het aangepast. Ook van MobyDick.

De mail over de nieuwsbrief wordt niet opnieuw verzonden. Deze is te bekijken via de website.

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door MobyJoost » 14 mei 2014, 14:23

Je bent een kei, Jet. Op het Britse forum was wat commotie over de mail, die sommige leden kregen. Dit zijn de mensen, die zich aangemeld en ingeschreven hebben, naar aanleiding van de oproep voor anderstaligen. Ze maken er geen gebruik van, want de info op het Britse forrum en de feedback daar, is genoeg voor hen. Dus zijn ze al vergeten, dat ze zich hier hebben aangemeld. Wel grappig, sommigen waren bang, dat het een computergevaar was! Ik heb ze gerust gesteld. Jet, ik ben bereid de tekst van de copij voor de volgende nieuwsbrief in het Engels te vertalen. Moet je wel twee versies maken, denk ik. Zie maar..

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door MobyJet » 14 mei 2014, 18:42

Haha, heel goed, laat ze maar schrikken! ;) Grappig dat ze meteen het ergste denken. Bedankt voor het geruststellen.
Hopelijk komen ook wat andere "slapende leden" weer even een kijkje nemen naar aanleiding van de nieuwsbrief (of de mail).

Een Engelse versie van de nieuwsbrief zou wel leuk zijn. Goed idee! Probleem is dat de nieuwsbrief voornamelijk verwijst naar topics op het forum, die weer in het Nederlands zijn. Geen idee of zij het forum lezen via de vertaler, denk het niet eigenlijk. Ook wat jij al zegt: het Britse forum voorzien hen in voldoende informatie. Maar bijvoorbeeld een oproep voor de meeting kan nooit teveel mensen bereiken.. Als je zin/tijd hebt, mag je best wat stukjes tekst schrijven of vertalen. Dan maak ik er wel een nieuwsbrief van en zet ik het erbij op de website.

GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 15 mei 2014, 00:08

MobyJet schreef:
GROENEKAN schreef:Zou heel goed kunnen zijn dat Joost mijn zoon is. Hij heeft een keer een account gemaakt om eens even zijn belangstelling te tonen. Ik mail je via PM zijn emailadres. Dank en groet, Joop
Bedankt, heb het aangepast. Ook van MobyDick.

De mail over de nieuwsbrief wordt niet opnieuw verzonden. Deze is te bekijken via de website.
Jet, je bent er al druk genoeg mee. Maar juist als organisator zou ik het leuk vinden als je hem de nieuwsbrief stuurt. Met jou als afzender heeft meer impact.

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door Harrie » 15 mei 2014, 10:08

Hallo Joop,
Is niet nodig, want Dick bezoekt het forum regelmatig.
Hij is trouwens verhinderd op 25 mei.
Ik kom wel.
Harrie

m.vandervet
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 mei 2011, 16:50

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door m.vandervet » 01 okt 2015, 17:17

Ik lees dit bericht vandaag pas. :oops: Mijn e-mail adres is inmiddels ook aangepast.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door MobyJet » 17 dec 2017, 16:35

Na de massamail van vorige week, heb ik weer een lading mail retour gekregen, omdat het e-mailadres niet meer bestaat.
Voornamelijk hetnet, tiscali, orange, en andere (oude) provider-adressen. Die mensen zullen wel overgestapt zijn, of de provider gebruikt inmiddels de nieuwe naam.

De mensen met 0 berichten die de laatste 2 jaar ook niet hebben ingelogd, heb ik een heractivcatie van het account gevraagd. Deze gebruikers zal ik later verwijderen als ze hun account niet hebben geheractiveerd.
De mensen met geplaatste berichten en lang niet ingelogd, laat ik nog even staan.

Iemand waarvan het account verwijderd is, kan altijd weer opnieuw een account aanmaken! Ze worden namelijk niet geblokkeerd.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door MobyJet » 10 dec 2018, 12:44

Dit topic is nog steeds actueel.

Naar aanleiding van de mail van gisteren, heb ik een stuk of 20 mailtjes retour gekregen. Deze accounts heb ik verwijderd of gedeactiveerd, afhankelijk van of ze wel of geen berichten hebben geplaatst en wanneer dat was. Als mensen nog recent hebben ingelogd, heb ik het account uiteraard wel laten staan.

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6312
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door MobyJet » 31 aug 2023, 06:28

Ik breng dit ook nog naar weer even onder de aandacht.
Ik krijg regelmatig mail op mijn beheerders account dat berichten niet aankomen. Dit betreft meestal pb's die verzonden zijn. Als iemand regelmatig inlogt op het forum, zal diegene de berichten wel zien. Zo niet, dan ontvangt deze dus geen mail van het nieuwe bericht in zijn forum inbox.

Let hier dus op.

loe
Berichten: 2636
Lid geworden op: 28 jun 2015, 19:52
Locatie: oude pekela

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door loe » 31 aug 2023, 07:26

Waar kan ik dat dan zien of mijn email adres nog klopt

Gebruikersavatar
wannes69
Berichten: 497
Lid geworden op: 05 jul 2016, 21:36
Woonplaats: Borssele

Re: Hou je e-mailadres up to date !!

Ongelezen bericht door wannes69 » 31 aug 2023, 09:56

Rechtsboven bij je naam als je ingelogd bent kies je voor het gebruikerspaneel.
Dan ga je naar je profiel.
Hier kun je kiezen voor: wijzig accountinstellingen en daar zie je, je emailadres staan.

Hans

Plaats reactie