Mobylette op reis.

Laat hier leuke plaatjes en foto's zien
Forumregels
Graag foto's en filmpjes van je eigen brommer in de rubriek "Mijn Mobylette" plaatsen
Gebruikersavatar
haagsehans
Berichten: 207
Lid geworden op: 04 okt 2011, 21:15
Woonplaats: Duitsland
Locatie: Oberpfalz-Bayern/Beieren

Mobylette op reis.

Ongelezen bericht door haagsehans » 20 aug 2014, 08:12

Hallo beste forumleden,

Geen idee of ik wat bekends vertel, maar ik zag vanmorgen op de Duits/Franse zender Arte een heel leuk programma over een Mobylette op reis door Frankrijk en misschien ook Belgie en Nederland.
Fantastische mooie landschappen waar Francois Skyvington met zijn oranje 50VL onderweg is en verschillende mensen aanspreekt op zijn reisjes, de Mobylette blijft steeds het middelpunt van de uitzending.
Ik heb een half uurtje gefascineerd zitten kijken naar dit leuke programma, en misschien kunnen jullie dit programma in Nederland ook ontvangen of zien via de kabel.
Hier een link naar één van de foto's en verdere info.


http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... KkCEK0DMFY


Afbeelding


https://www.youtube.com/watch?v=0T0J_ffx7LA

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Mobylette op reis.

Ongelezen bericht door Harrie » 20 aug 2014, 12:00

Hallo Hans,
Leuk om te kijken en bovendien zijn er op Youtube nog meer rapportages. Erg goed te volgen en een leuke manier om je Frans op peil te houden.
Harrie

Gebruikersavatar
Franky
Berichten: 6196
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:24
Locatie: Wageningen, Gelderland, Nederland

Re: Mobylette op reis.

Ongelezen bericht door Franky » 20 aug 2014, 12:18

Dit is inderdaad leuk! Al is het alleen maar vanwege die rare Fransen :lol: Die man blijft maar Frans praten tegen alles en iedereen terwijl iedereen gewoon Duits terug praat waar ze dan weer Frans overheen gaan praten. :lol: Wat je dus niet ziet is dat buiten de opname die Duitsers verteld moet worden wat die Fransman eigenlijk zegt. Rara waarom zijn alle shots zo kort :lol: Wat een mafketels :lol:

Ook leuk dat hij op het eind beweert dat je op een mobylette ook kan fietsen. Maar de lol vergaat hem snel als je wat verder kijkt :mrgreen:

Die grapjassen hebben trouwens een stukje in spiegelbeeld afgespeeld. In die opname zit de koppeling aan de verkeerde kant van de brommer :lol: De opname daarna zit de koppeling ineens weer aan de goede kant :mrgreen:

Verder heb ik nauwelijks een idee waar ze het over hebben. Spreekt er iemand Duits, moeten ze er weer doorheen blaten :x :lol:

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Mobylette op reis.

Ongelezen bericht door Harrie » 20 aug 2014, 19:49

Mooi camera- en editingwerk zoals die geweldige shots aan zee met de paarden.
Harrie

peterl
Berichten: 265
Lid geworden op: 22 aug 2011, 00:53

Re: Mobylette op reis.

Ongelezen bericht door peterl » 21 aug 2014, 00:06

Hij rijdt niet alleen op een AV 50 maar ook op een AV 92.

PeterL

Plaats reactie