Oldtimer Festival Meddo 2011

Laat hier leuke plaatjes en foto's zien
Forumregels
Graag foto's en filmpjes van je eigen brommer in de rubriek "Mijn Mobylette" plaatsen
wiecno
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2011, 20:11
Woonplaats: ZEIST
Locatie: Zeist

Oldtimer Festival Meddo 2011

Ongelezen bericht door wiecno » 27 sep 2011, 19:56

Oldtimer Festival Meddo 2011

Ieder jaar in het derde weekend van september organiseert de Stichting Contactgroep oldtimers Achterhoek (SCA) een oldtimer festival. Dit jaar was het de 18e editie. De inschrijving start op 1 juni en wordt gesloten zodra de 1000e deelnemer is ingeschreven. De deelnemers zijn bezitters van tractoren, auto’s, vrachtwagens, motoren, brommers, stationaire motoren, etc. Het spul moet wel minstens 25 jaar oud zijn.
Ook zijn er kramen met onderdelen, gereedschap, modellen en spul wat vooral de vrouwen leuk vinden.
Dit jaar heb ik behalve mijn HY ook mijn Mobylette AV42 meegenomen. Doet hij/zij het niet goed zo tussen een Jawa en Norton? Het was de enige Mobylette en kreeg volop aandacht. Soms lijkt het wel of iedereen zo’n ding gehad heeft.
Als je volgend jaar in de buurt bent, kom eens langs of schrijf je in. (http://www.meddo.info)
Op deze site staan heel wat foto’s om een beeld van het gebeuren te krijgen.

Wiebe Cnossen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door wiecno op 27 sep 2011, 22:11, 3 keer totaal gewijzigd.

GROENEKAN
Berichten: 3767
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Oldtimer Festival Meddo 2011

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 27 sep 2011, 20:47

Leuk en interessant bericht, Wiebe. Bedankt en groet, Joop

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4574
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Oldtimer Festival Meddo 2011

Ongelezen bericht door MobyJoost » 27 sep 2011, 23:27

Er zijn dan ook wel errug veel EEG'tjes verkocht. Je hoort het vaak. Maar, ik zie geen Norton?
Lijkt me wel een erg leuk evenement.

Plaats reactie