Tobec forum

Mobylette gespot? Waar en wanneer?
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Tobec forum

Ongelezen bericht door Harrie » 30 mar 2013, 10:46

LS
Op het Franse Tobeconline forum hebben ze speciale rubriek:
"belachelijke aanbiedingen op Leboncoin (veilingsite).
Deze site vind je via URL http://www.leboncoin.fr
Voor onderstaande cady vroeg men als vraagprijs € 750 Euro.
De reactie hierop was duidelijk:
cady750Euro.jpg
Aardig is nog om te vermelden dat in de Franse cultuur bepaalde gebaren anders zijn zijn dan bij ons.
Ons koppie-koppie gebaar betekent in Frankrijk: "Je bent gek" Het is maar dat je het weet als je de komende zomer op vakantie gaat in Frankrijk.
Harrie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 5120
Lid geworden op: 05 apr 2010, 20:40
Woonplaats: Helmond

Re: Tobec forum

Ongelezen bericht door Harrie » 30 mar 2013, 22:33

Forumleden
Het blijft boeien dat onlinetobec forum. Ik heb wat op dat forum rondgelummeld en diverse leuke ideeën opgedaan.
Diverse contacten weer gelegd vanuit het oude Bibliotobec forum en een daarvan resulteert wellicht tot gezamenlijk ritje naar de Mont Ventoux komende zomer.
Een topic van deze site is: Votre atelier of in het Nederlands jouw werkplaats.
Je kunt je voorstellen dat de organisatiegraad en de netheid nogal verschilt. Meestal heeft men te weinig ruimte of opbergsystemen om alles overzichtelijk in te ruimen.
Daarin verschilt het weinig met de Nederlandse en Belgische situatie. Er zitten soms aardige verrassingen tussen, zoals zelf ontwikkelde gereedschappen en mooie heftafels.
Allemaal heel inspirerend! Het viel me verder op dat bij de Fransen er meestal weinig werkbankoppervlakte was; overigens ook voor mij een aandachtspunt.
Harrie

Afbeelding

Plaats reactie