Bevestigen beenschilden

Jessetukkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2015, 20:44

Bevestigen beenschilden

Ongelezen bericht door Jessetukkers » 02 mar 2016, 21:32

hallo,

Heb op mp een paar originele beenschermen voor mijn fom op de kop weten te tikken, ze passen bijna alleen daar waar de handle voor het inschakelen van de rol past het net niet helemaal, moet ik er nu in gaan zagen? :o

Gr jesse

AGB
Berichten: 2766
Lid geworden op: 01 mei 2011, 20:58
Woonplaats: de grens van overijssel

Re: Bevestigen beenschilden

Ongelezen bericht door AGB » 03 mar 2016, 11:02

Dan zijn ze het net nog niet, er zijn ook zo veel verschillende , dat je er de brommer bij moet hebben,
Ik heb ook mijn eeg mee genomen naar Heerhugowaard en de zaal in gereden om op de plaats te passen ,
Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen dat het past , en ik ben er heel blij mee met de beenbeschermers
Ook is het belangrijk dat de bevestigings beugels goed passen, en er bij horen anders beter de beugels veranderen

GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Bevestigen beenschilden

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 03 mar 2016, 19:30

Jessetukkers schreef:hallo,

Heb op mp een paar originele beenschermen voor mijn fom op de kop weten te tikken, ze passen bijna alleen daar waar de handle voor het inschakelen van de rol past het net niet helemaal, moet ik er nu in gaan zagen? :o

Gr jesse
Als ik recent dezelfde beenschilden op marktplaats heb gezien, dan waren deze bestemd voor type EEG.

Gebruikersavatar
australman
Berichten: 1278
Lid geworden op: 18 dec 2013, 17:07
Locatie: oostwold oldambt

Re: Bevestigen beenschilden

Ongelezen bericht door australman » 03 mar 2016, 20:46

Niet van dat voorzichtige,hup de zaag er in en pasmaken.

Hans

AGB
Berichten: 2766
Lid geworden op: 01 mei 2011, 20:58
Woonplaats: de grens van overijssel

Re: Bevestigen beenschilden

Ongelezen bericht door AGB » 03 mar 2016, 21:19

De zaag er in? Weer een stukje historie kapot, gaat wel af maar komt niets meer ,
Het is maar net wat je wil origineel of niet zoms moet je wel wat

GROENEKAN
Berichten: 3758
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:32
Locatie: GROENEKAN

Re: Bevestigen beenschilden

Ongelezen bericht door GROENEKAN » 03 mar 2016, 21:24

Zojuist nog eens goed naar mijn beenschilden op FOM gekeken en die zijn m.i identiek aan EEG.

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: Bevestigen beenschilden

Ongelezen bericht door Lolle » 03 mar 2016, 22:30

Is er ergens iets te vinden welke schermen waarop passen. ik zou er ook wel een paar op de S20 willen. Frame is volgens mij gelijk aan EEG maar misschien conflict met de Ei Tank? :? beugels maken hoeft geen probleem te zijn denk ik.
Idd brommer meenemen naar beurs is een optie maar om dat ding overal mee naar toe te zeulen is ook wat :shock:
als de verkoper niet veraf woont kun je nog een kijken maar via internet bestellen is altijd een risico.
Lolle

Plaats reactie