Stickers B nr.

vercouluh
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jul 2011, 08:25

Stickers B nr.

Ongelezen bericht door vercouluh » 15 aug 2011, 03:20

Beste mensen,

Ik heb even een vraag, ik ga van de winter beginnen met het opknappen van mijn AV44 uit '69. Nu heeft deze nog geen kenteken. Als ik hem wil gaan spuiten zal het stickertje onder het zadel met het B nr. eraf moeten. Maar is deze niet nodig voor het keuren? Of zijn deze stickers ergens nieuw te krijgen?
Alvast bedankt!

Roy

BeeAeRTee
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 okt 2010, 20:26
Locatie: Arnhem

Re: Stickers B nr.

Ongelezen bericht door BeeAeRTee » 15 aug 2011, 07:37

U kunt het proberen bij: Pelders Transfers, meen ik...
http://www.pelders.nl/

Donnie
Berichten: 263
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:21
Locatie: Schagerbrug Noord Holland Noord

Re: Stickers B nr.

Ongelezen bericht door Donnie » 15 aug 2011, 08:41

Neem een foto van de sticker met het B nummer, dan weet de RDW meteen welke bromfiets het is.
De sticker is niet noodzakelijk bij de keuring.

Mazzel Donnie

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6322
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Stickers B nr.

Ongelezen bericht door MobyJet » 15 aug 2011, 10:23

Zoals Peter zegt:
Brommers van voor '74 hoeven geen typegoedkeur te hebben. Als je het wel hebt, is het wel beter + makkelijker om aan te tonen welk model het is.

Maak inderdaad een duidelijke foto en neem deze mee. En bij Pelders hebben ze inderdaad ook diverse stickertjes.
Je kunt hem ook eerst technisch in orde maken, keuren, en daarna uit elkaar halen voor je restauratie.

vercouluh
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jul 2011, 08:25

Re: Stickers B nr.

Ongelezen bericht door vercouluh » 16 aug 2011, 09:12

Alvast bedankt voor jullie racties!
Mijn idee is om hem deze winter eerst helemaal te restaureren en daarna pas naar de keuring te gaan (in de winter rij je er toch niet mee)
Heb bij Pelders gevraagd en die kunnen ze leveren voor €3,50. Gezien ik de mobylette volledig in orginele staat terug wil brengen zal ik waarschijnlijk voor die optie gaan. Ik maar van te voren voor de zekerheid wel de foto's mocht ik me deze winter bedenken.

Roy

Plaats reactie