Gas en decompressie hendel.

Ronnie65
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2020, 17:23
Woonplaats: Lelystad

Gas en decompressie hendel.

Ongelezen bericht door Ronnie65 » 16 nov 2020, 20:46

Zo...ben ik weer, het ene dankzij dit forum opgelost, nu weer hoofdpijn over het volgende... Gas en decompressie hendel. Was allemaal los en onbekabeld, ik mijn hoofdbreken over hoe dit werkt. Gashendel geheel naar voren komt het decompressie blokje eruit. Gas naar achteren blokje gaat mee, 2 kabels..hoe, wat...pff.
Zundapp was een stuk makkelijker, schiet mij maar lek.
Alle montage boeken nagekeken, internet afgelopen, geen foto's of filmpje te vinden.
Hier op het forum ook al gezocht, wie kan een duidelijke uitleg, omschrijving of foto's sturen?
Decompressie klepje moet natuurlijk even open bij starten, staat standaart dicht denk ik.
20201116_193632_compress52.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

paulmz
Berichten: 1722
Lid geworden op: 27 sep 2015, 20:17
Locatie: De Krim

Re: Gas en decompressie hendel.

Ongelezen bericht door paulmz » 16 nov 2020, 20:59

Waar nu het schroefje zit komt de gaskabel,in het andere blokje komt je decompressiekabel die ook met een schroefje vast zet.
Bij de decompressiekabel met je ff out the box denken want eigenlijk bedien je die met de buitenkabel.

Paul

Ronnie65
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2020, 17:23
Woonplaats: Lelystad

Re: Gas en decompressie hendel.

Ongelezen bericht door Ronnie65 » 16 nov 2020, 21:44

paulmz schreef:
16 nov 2020, 20:59
Waar nu het schroefje zit komt de gaskabel,in het andere blokje komt je decompressiekabel die ook met een schroefje vast zet.
Bij de decompressiekabel met je ff out the box denken want eigenlijk bedien je die met de buitenkabel.

Paul
Hoi Paul, ik heb hem door!!!!
Door het gas naar voren te doen, komt het decompressie blokje naar voren die "duwt de klep open, geef je gas gaat de klep dicht en de gasschuif open. Het vastzetten van de gas en decompressie kabel doe je dus met het schroefje, die van de decompressie kabel ontbreekt.
Eigenlijk dus toch simpel...Ik denk te moeilijk 🙄🙄🙄

Plaats reactie