Ik heb onlangs een Malossi 62cc gekocht.
Hier zit een handleidingsboekje bij met de uitleg over het inrijden van de cilinder.
Er staat ook bij welke bouigie je moet gebruiken om de eerste 500km te gebruiken en later de definitieve.
Ik kan van deze bougie niets terugvinden.
Kan iemand mij helpen.
De gegevens zijn Marelli 240 cv en Marelli W 240.
Of heeft er iemand ervaring met deze cilinder en kan mij zeggen welke bougie ik best gebruik.
Ook zou ik graag weten of de aftstelling van de contactpunten het zelfde is als bij een gewone cilinder.
Gr Polle
bougie
Re: bougie
Hier wordt hij genoemd op pagina 4. De andere bougies zijn misschien een equivalent?
http://www.lambretta-club-deutschland.d ... g_Luna.pdf
En hier ook, helemaal onderaan, met als equivalent Champion N4
http://compusulting.com/fiat850/specs.htm
En hier, over een Vespa 88 cc, op blz 8:
http://www.scooterhelp.com/manuals/V9A1 ... nual.r.pdf
En hier staat hij niet ééns tussen, maar het cw250-equivalent is NGK B7HS.
http://www.sparkplug-crossreference.com ... rkplug.php
Wel een handige pagina, overigens.
http://www.lambretta-club-deutschland.d ... g_Luna.pdf
En hier ook, helemaal onderaan, met als equivalent Champion N4
http://compusulting.com/fiat850/specs.htm
En hier, over een Vespa 88 cc, op blz 8:
http://www.scooterhelp.com/manuals/V9A1 ... nual.r.pdf
En hier staat hij niet ééns tussen, maar het cw250-equivalent is NGK B7HS.
http://www.sparkplug-crossreference.com ... rkplug.php
Wel een handige pagina, overigens.
Re: bougie
HALLO POLLE
een andere vraag,heb je die voor een AV7 blokje gekocht,ik kom ze namelijk nergens tegen,waar heb jij hem vandaan?? en welke cilinderkop monteer je daar op??
alvast bedankt...voor de info
Gr Cor
een andere vraag,heb je die voor een AV7 blokje gekocht,ik kom ze namelijk nergens tegen,waar heb jij hem vandaan?? en welke cilinderkop monteer je daar op??
alvast bedankt...voor de info
Gr Cor
Re: bougie
Hallo Cor
Deze is inderdaad voor een av7 motorblok.
Ze worden uiterst zeldzaam en soms kom je ze tegen op beurzen.
Je kan ze kombineren met je originele cilinderkop.
Ik ben nu een hogedrukkop aan het aanpassen omdat ik deze veel mooier vind.
Deze kan je niet gebruiken in combinatie met de malossi 62cc.
Ik moet de vernauwing in de verbrandingskamer weghalen zodat ik een ronde verbrandingskamer krijg zoals de originele cilinders maar aan de buitenkant blijft het een hogedrukkop.
Doe je dit niet krijgt je krukas te felle klappen door de vrnauwde ontploffingskamer.
Van het merk airsal verkoop ik nog steeds 72cc cilinders .
Dit voor een av7 motor comlete set met piston,pistonpen,clips 2x
Gr Polle
Deze is inderdaad voor een av7 motorblok.
Ze worden uiterst zeldzaam en soms kom je ze tegen op beurzen.
Je kan ze kombineren met je originele cilinderkop.
Ik ben nu een hogedrukkop aan het aanpassen omdat ik deze veel mooier vind.
Deze kan je niet gebruiken in combinatie met de malossi 62cc.
Ik moet de vernauwing in de verbrandingskamer weghalen zodat ik een ronde verbrandingskamer krijg zoals de originele cilinders maar aan de buitenkant blijft het een hogedrukkop.
Doe je dit niet krijgt je krukas te felle klappen door de vrnauwde ontploffingskamer.
Van het merk airsal verkoop ik nog steeds 72cc cilinders .
Dit voor een av7 motor comlete set met piston,pistonpen,clips 2x
Gr Polle
Re: bougie
hey polle
bedankt voor je reactie...hoe bevalt een 72cc dan???lijkt me erg groot.maar oke
verkoop j die met cilinder kop???wat kost zo iets....
ik heb al een 1mm dellorto en nu airsal 50cc....maar vind dat nog wat tegen vallen....
gr cor
bedankt voor je reactie...hoe bevalt een 72cc dan???lijkt me erg groot.maar oke
verkoop j die met cilinder kop???wat kost zo iets....
ik heb al een 1mm dellorto en nu airsal 50cc....maar vind dat nog wat tegen vallen....
gr cor