Anders passen de bananen niet in hun velletje, daarom zijn bananen krom Polle...Polle schreef:Waarom zijn de bananen krom ?![]()
![]()
![]()
Kan je uren over discuteren .
Franky waar haal jij je shim ringen vandaan ?
Gr Polle

vrgr gerard
Anders passen de bananen niet in hun velletje, daarom zijn bananen krom Polle...Polle schreef:Waarom zijn de bananen krom ?![]()
![]()
![]()
Franky waar haal jij je shim ringen vandaan ?
Gr Polle
Ze hebben het mij in Spanje binnen 1 minuut kunnen uitleggen.Polle schreef:Waarom zijn de bananen krom ?![]()
![]()
![]()
Gr Polle
Je hebt in ieder geval de verkeerde dikte olie erin zitten.Do not forget to fill the gearbox until the oil reaches the fill plug. 85 cm3 engine oil SAE 40 are necessary for the operation of the box.
Hallo Frank,
Dit is allemaal micron werk. Gelukkig hoeven wij ons daar niet druk om te maken. Dat mag de lagerfabrikant doen. Wij kopen wel het eindelijke product.AGB schreef: ↑07 jul 2019, 15:08heb weinig verstand van lagers , weet dat de kogels goed rond moeten zijn , en dat er ruimte moet ,
zijn voor uitzetting bij warmte , maar hoe veel van dat alles , is ook maar net hoe warm wordt het,
zal het in tienden van mm zijn of in een van de honderdste mm zijn. ik denk eerder het laste .
dan moet je haast wel een testbank en goede gereedschap hebben om het te kunnen meten,
wil je heel nauwkeurig werken
denk voor de meeste brommer sleutelaars dat het een gevoel kwestie is,
Zo hoog heb ik het ons merk niet zitten hooraustralman schreef: ↑07 jul 2019, 16:51We hebben natuurlijk allemaal ons favoriete merk hoog zitten,maar vroeger was het gewoon handel.
Helaas is mij dit nog niet gelukt. Dit zou ik heel graag willen. Niet zozeer ivm met onze hobby maar wel heel graag ivm met mijn werk.
Ik herinner me zojuist, dat ik daarover een paar decennia geleden gesproken heb met Frans Spijker uit Eindhoven met wie ik begin jaren negentig veel samenwerkte op mobylettegebied.
Klopt. Dat had ik ook al geconcludeerd. Vandaar mijn verbazing over het hele C3 verhaal