Airsal cilinder .
Re: Airsal cilinder .
Heeft iemand een nr 55 sproeier of nr 225 voor my te koop.
Hy is by leertouwer te koop.maar 6.50 verzenden vind ik belachelyk voor zo iets.
Hy is by leertouwer te koop.maar 6.50 verzenden vind ik belachelyk voor zo iets.
Re: Airsal cilinder .
Hallo Loe
Ik zal eens kijken
Gr Polle
Ik zal eens kijken
Gr Polle
Re: Airsal cilinder .
Gaat toch wel in een envelop voor 1,50 ofzo, mag ik hopen.
Gr. Wim.
Gr. Wim.
Re: Airsal cilinder .
Jazeker .581-model
Re: Airsal cilinder .
ik zie bij Leertouwer geen nummer 55 in model 581, of kijk met mijn neus ? De 225 is volgens mij bij vele Moby liefhebbers beschikbaar.
Re: Airsal cilinder .
De 55 heeft hy niet.inderdaad.225 wel..
Re: Airsal cilinder .
Sproeier 581 in de grootte 55 is nieuw en tweedehands niet te koop. Wel 50/52/54/56. Dus je kunt een 54 iets ruimen.
Re: Airsal cilinder .
Is ook een optie.ik wacht tot iemand een 225 over heeft .anders moet ik op zoek naar een reserve 54 die ik kan ruimen.de 54 die ik heb hou ik graag origineel
Re: Airsal cilinder .
Wellicht een 56 monteren en zo nodig je vlotter iets verplaatsen.
https://winkel.born2brom.nl/product/sproeier-32-solex/
https://winkel.born2brom.nl/product/sproeier-32-solex/
Re: Airsal cilinder .
De 56 heb ik.
Het probleem is met de 54 trekt op als een malle .houd in op de top.
De 56 trekt slecht op ..gaat mooi door in hoge toeren.
De vlotternivau iets lager zetten en de 56 monteren was al iets waarover ik zat te denken.
Het probleem is met de 54 trekt op als een malle .houd in op de top.
De 56 trekt slecht op ..gaat mooi door in hoge toeren.
De vlotternivau iets lager zetten en de 56 monteren was al iets waarover ik zat te denken.
Re: Airsal cilinder .
Hmmm.hoe langer ik erover nadenk,is dit misschien wel de beste oplossing
Top is goed .en behoeft geen aanpassing .
Vlotternivo naar beneden brengen geeft een armer mengsel op stationair tot half gas volgens my.?
Top is goed .en behoeft geen aanpassing .
Vlotternivo naar beneden brengen geeft een armer mengsel op stationair tot half gas volgens my.?
Re: Airsal cilinder .
Zou ik zeker proberen.
Zeer de vraag of 225 precies tussen 54 en 56 zit, staat wel in overzicht maar bij mij was praktijk anders. En ik heb ook gehad - zoals eerder geschreven - dat een 225 in een carbuarteur waar de serie 50 enz. in hoort lekte bij de zitting van de sproeier.
Zeer de vraag of 225 precies tussen 54 en 56 zit, staat wel in overzicht maar bij mij was praktijk anders. En ik heb ook gehad - zoals eerder geschreven - dat een 225 in een carbuarteur waar de serie 50 enz. in hoort lekte bij de zitting van de sproeier.
Re: Airsal cilinder .
Of vlotterniveau hoger bij no 54 - dat lijkt mij net iets beter, behoud je je trekkracht en loopt net iets beter door op top. Je kunt ook even een ringetje op de vlotter leggen, wordt hij iets zwaarder.
Re: Airsal cilinder .
Vandaag voelde ik me weer fit genoeg om te knutteren aan de moby.
Na 5 dagen keelonsteking en 2 dagen niks eten,ben je snel flauw van.
Vandaag myn vlotter assortiment vergeleken met die in de bamicarb zit.
En wat blykt in de bami zit een echte gurtner vlotter.NOT.
Kanniet want hy is immi.
Op de vlotters uit de echte gurtnercarbuus staat niks.
Ok.niks aan de hand .denk je.
De messing vlotternaald van de immie is 1 mm korter dan ori.
Dus ik heb een ori met de vlotter op de laagste stand gemonteerd ,zodat de benzineniveau in de sproeierkamer ook lager komt .wat resulteerd in een armer stationair mengsel.
De moby starte gelyk beter ,liep wat hoger stationair.en trok echt merkbaar beter op.
Ik zit op het juiste spoor.
Eigenlyk moet het stationair mengsel nog iets armer.voor nog beter optrekken.
Het wachten is op de 225 van marco.en zien of dit over het hele toeren gebied mooi loopt
Anders zal ik het tuutje waar de vlotter in valt een mm weg boren .om een nog iets lager benzineniveau te krygen .
Myn conclusie over het goed ryden by koude motor en minder trekkracht by warme .is dat een koude motor meer brandstof nodig heeft..en je moet by chocken.
Als de stationar afstelling te ryk staat ga je by koude motor lekker vlot weg en by warme motor juist slechter accelereren.
Aangezien onze gurtners from hel geen stationair schoef .of gasschuifnaald hebben waar je een beetje mee kan regelen.
Is het gepruts binnen de marge.
Na 5 dagen keelonsteking en 2 dagen niks eten,ben je snel flauw van.
Vandaag myn vlotter assortiment vergeleken met die in de bamicarb zit.
En wat blykt in de bami zit een echte gurtner vlotter.NOT.
Kanniet want hy is immi.
Op de vlotters uit de echte gurtnercarbuus staat niks.
Ok.niks aan de hand .denk je.
De messing vlotternaald van de immie is 1 mm korter dan ori.
Dus ik heb een ori met de vlotter op de laagste stand gemonteerd ,zodat de benzineniveau in de sproeierkamer ook lager komt .wat resulteerd in een armer stationair mengsel.
De moby starte gelyk beter ,liep wat hoger stationair.en trok echt merkbaar beter op.
Ik zit op het juiste spoor.
Eigenlyk moet het stationair mengsel nog iets armer.voor nog beter optrekken.
Het wachten is op de 225 van marco.en zien of dit over het hele toeren gebied mooi loopt
Anders zal ik het tuutje waar de vlotter in valt een mm weg boren .om een nog iets lager benzineniveau te krygen .
Myn conclusie over het goed ryden by koude motor en minder trekkracht by warme .is dat een koude motor meer brandstof nodig heeft..en je moet by chocken.
Als de stationar afstelling te ryk staat ga je by koude motor lekker vlot weg en by warme motor juist slechter accelereren.
Aangezien onze gurtners from hel geen stationair schoef .of gasschuifnaald hebben waar je een beetje mee kan regelen.
Is het gepruts binnen de marge.