Silentlager

Gebruikersavatar
Franky
Berichten: 6190
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:24
Locatie: Wageningen, Gelderland, Nederland

Re: Silentlager

Ongelezen bericht door Franky » 04 nov 2019, 20:13

Ah oké.
Nou heb ik op internet gelezen dat die MBK silentlagers vroeger van Paulstra af kwamen. Of het klopt weet ik niet, maar het kan wel eens hetzelfde spul zijn. :)

Gebruikersavatar
PantinNL
Berichten: 3188
Lid geworden op: 07 sep 2017, 14:47
Woonplaats: Helmond

Re: Silentlager

Ongelezen bericht door PantinNL » 04 nov 2019, 22:03

Franky schreef:
04 nov 2019, 18:18
Dan zijn deze toch veel beter geprijsd.
https://www.hd-outillage.com/silentbloc ... 61418.html

Wat betekend TTC trouwens. Het staat bij het bedrag. Het is toch niet dat dit zonder btw is? Anders verkijk ik me als nog op de prijs.

100 stuks bestellen? Die is gek. Dat kost een partij geld! Ik wil best coördinator zijn bij het bestellen voor een lading van die dingen voor diverse
TTC= toutes taxes comprises (alle belastingen inbegrepen)
100 of eventueel 20 bestellen en vooraf laten betalen natuurlijk.
Fijn dat er überhaupt een leverancier van goede silent blocs is.
Henk

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: Silentlager

Ongelezen bericht door Lolle » 04 nov 2019, 22:11

Franky schreef:
04 nov 2019, 18:18
Dan zijn deze toch veel beter geprijsd.
https://www.hd-outillage.com/silentbloc ... 61418.html

Wat betekend TTC trouwens. Het staat bij het bedrag. Het is toch niet dat dit zonder btw is? Anders verkijk ik me als nog op de prijs.

100 stuks bestellen? Die is gek. Dat kost een partij geld! Ik wil best coördinator zijn bij het bestellen voor een lading van die dingen voor diverse mensen bij elkaar. Ik ga echter geen grote algemene voorraden aanleggen.

@Polle
Ik meen dat jij ze ook had? Kennelijk niet voldoende voor grotere verkoop?
Ik denk dat TTC de verzendkosten zijn. Dit bedrag blijft 8,90 euro als je nu 1 of 9 besteld. bij 10 of meer wordt dit 11,60. is behoorlijk goedkoper als bij Eriks

Gebruikersavatar
Franky
Berichten: 6190
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:24
Locatie: Wageningen, Gelderland, Nederland

Re: Silentlager

Ongelezen bericht door Franky » 04 nov 2019, 22:27

Verzendkosten zijn het niet. Als ik er 10 bestel ziet mijn boodschappenmandje er zo uit.

Total produits TTC 110,00 €
Frais de port TTC 11,60 €
Total TTC 121,60 €

Henk zal wel gelijk hebben. Het is inclusief btw.

Zijn we er zeker van dat dit spul goed is? Zo ja, dan zal ik een topic openen waarin mensen zich aan kunnen melden. Tenzij jij een onbedwingbare neiging hebt om het organiseren Lolle ;) :roll: :lol:

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: Silentlager

Ongelezen bericht door Lolle » 04 nov 2019, 22:49

Franky schreef:
04 nov 2019, 22:27
Zijn we er zeker van dat dit spul goed is? Zo ja, dan zal ik een topic openen waarin mensen zich aan kunnen melden. Tenzij jij een onbedwingbare neiging hebt om het organiseren Lolle ;) :roll: :lol:
Mijn behoefte is niet heel groot. Ik heb old stock van b2b toegepast die mij tot nu toe prima bevallen. Veel beter dan de andere van hun die er maar 100 km in hebben gezeten. De old stock heb ik ook nog geen 1000km mee gereden maar het volgende seizoen zal duidelijkheid brengen. ik heb hier ook nog voorraad van, deze werden per 10 verkocht. Ze zitten nu in de Speciale en de Grand Tourist. Ik heb dus ook nog een paar setjes reserve.

Plaats reactie