Ik slinger hier een nieuw topic aan omdat ik met een probleem zit waar ik al ff niet uit kom.
Het gaat om mijn AV50 die ik na 2 jaar weer opgestart hebt(zie eerder topic acceleratie).Brommertje weer opgestart en na een modicatie reed brommertje best wel lekker.Echter na een redelijke rit met lekker snelheid er op(45 tot 50 km/h) haperen.Klonk als een vuiltje in de bougie.Bougie was perfect schoon en ik stond verbaasd hoe mooi de bougie van kleur was. Okee,deel 2.Ik had nog wat onderdelen liggen dus punten,condensator en bougie vervangenNope,nix beter.Nu was ik al redelijk bekend met het feit dat de nos spullen niet zo best zijn dus ik spring in het diepe en bestel bij Henk van Kessel een superkitMoet goed zijn maar dat weet ik nog niet.(heb het al een paar weken in huis hoor)Maar nu to the point.Ikke dacht ik ga in afwachting van de ontsteking ff nieuwe lagers en keerringen in het blokje hangen,ik wist al dat er iets speling op de lagers zaten dus doe ik nu ff.Lagers vielen zomaar op hun plek.Keerringen drama