Bromfietsen gezocht voor speelfilm

Algemene informatie over Mobylette/Motobecane/Kaptein/Unikap/MBK
Ricardo009
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2011, 12:33

Bromfietsen gezocht voor speelfilm

Ongelezen bericht door Ricardo009 » 28 apr 2011, 12:39

Hallo!

Voor de opnames van een nieuwe Vlaamse speelfilm ben ik, voor het Vlaamse filmproductiehuis Prime Time, nog op zoek naar drie bromfietsen uit eind jaren '60, jaren '70 of beging jaren '80. Ik zou het heel mooi vinden als dit een Flandria zou kunnen zijn, maar dit mag evengoed Honda, Tomos, Puch, Peugeot of een ander merk zijn. In ieder geval een bromfiets waarbij niet geschakeld hoeft te worden, bijvoorbeeld een Honda Camino of Puch Maxi of Tomas 4L.

De opnames gaan door op maandag 9 mei in de omgeving van Borgoumont (is vlakbij Luik). Voor vrijdag 13 mei heb ik slechts 1 bromfiets nodig, dus als je dan niet kunt is dat niet zo erg. Uiteraard mag je als eigenaar van de brommer aanwezig zijn op de set, wat meestal wordt ervaren als een zeer leuke ervaring. Er zal eten en drinken voorzien zijn, zelfs een warme maaltijd in de middag en ontbijt. De bromfiets zal een mooie plaats krijgen in de film.

Stuur mij gerust een e-mail met een foto van je brommer en je contactgegevens. Ik zou het in ieder geval zeer leuk vinden om op de set een aantal bromfietsen te zien verschijnen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,


Ricardo Husson
stagiair productie "3kg 100"
Prime Time
---
02/469.17.00
0479/51.09.21
ricardo.husson@live.be

Gebruikersavatar
MobyJet
Beheerder
Berichten: 6325
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:22
Woonplaats: Rijk van Nijmegen
Contacteer:

Re: Bromfietsen gezocht voor speelfilm

Ongelezen bericht door MobyJet » 28 apr 2011, 17:18


Gesloten