ja, ich bin auch ein wenig stolz, so eine seltene Maschine mein Eigen nennen zu dürfen.
Noch dazu in einem guten Zustand, mit Patina, fahrbereit und mit deutschen Papieren ...
Reifen, Kette, Ritzel und Kettenblatt sind neu, und sie hat eine elektronische Zündanlage ....
ein paar Kleinigkeiten sind zu machen, aber das ist nicht der Rede wert,
ich freu mich auf die erste Ausfahrt, morgen wird sie evtl. wieder zugelassen.
I guess your English is much better, than my German, so, if you don't mind, i'll continue in English. The 727 screw has a pointed end, to push up the throttle slide (No. 259), just like on our Moby's (except the ones without clutch). What happens, if you adjust the throttlecable with screw 264. Tightening the cable with it pulls the throttle slid and if the engine speed goes up, you're sure your 727 is not the right one.
Hi Joost,
thanks for your answer ..
i tried to adjust the throttlecable with screw 264, and i have found another screw to adjust the cable, the lower one.
(sry, i forgot this crew)
Now it works temporary, but sometimes, when I stop, the engine goes off.
I bring the carb next weekend to show you .. I will continue to look for the problem and fix it.
Setting the idle speed with the cable is not precise, that's why they use the idle screw, so the throttleslide always falls down to exactly the same position. so i guess you'll need to find the right Nr 727.