spaanse SPR?

Wissel hier informatie uit over de uitgebrachte modellen en uitvoeringen.
Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: spaanse SPR?

Ongelezen bericht door Lolle » 13 jan 2019, 21:55

Heeft iemand zoiets ooit gezien? Zat ook in de doos met onderdelen na wat zoeken, passen en meten komt het op het achterscherm, onder het achterlicht. De vorige eigenaar is druk met verf in de weer geweest. ik vraag mij af of het 2 kleurig was of helamaal dezelfde kleur als het spatscherm.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
MobyJoost
Berichten: 4570
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: spaanse SPR?

Ongelezen bericht door MobyJoost » 13 jan 2019, 22:28

Het is een accesoire. Deze is voor de onderkant van het voorspatbord van een motorfiets, om opspattend water weg te geleiden. Ook als versieringen voor spatborden, soms met knipperlichten, of een grote F. https://www.google.nl/search?hl=nl&tbm= ... NUOWRAoBVY

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: spaanse SPR?

Ongelezen bericht door Lolle » 19 jan 2019, 20:16

MobyJoost schreef:
13 jan 2019, 22:28
Het is een accesoire. Deze is voor de onderkant van het voorspatbord van een motorfiets, om opspattend water weg te geleiden. Ook als versieringen voor spatborden, soms met knipperlichten, of een grote F. https://www.google.nl/search?hl=nl&tbm= ... NUOWRAoBVY
Ik heb er nog geen tweede kunnen vinden in deze uitvoering. Komt denk ik ook uit Spanje.

Gebruikersavatar
Lolle
Berichten: 3890
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:31
Locatie: Burgwerd
Contacteer:

Re: spaanse SPR?

Ongelezen bericht door Lolle » 03 feb 2019, 01:16

Gestaag wordt het project compleet. Tankrubbers die enige tijd niet nieuw waren te krijgen verschenen kort geleden weer op de franse sites. Ik heb een set besteld en die zijn inmiddels ook binnen. Binnenkort ga ik na de verfmenger om de goede rode kleur te laten maken.
Ik heb nu nog een tankembleem nodig. Dit kan ik figuurzagen, maar als iemand nog één heeft liggen wil ik die wel overnemen.
IMG_7077.JPG
Dus als iemand deze nog over heeft dan hoor ik dat graag.

Groet, Lolle
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie